SvennAndre Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Se filmen her: http://atvs.vg.no/player/?id=17958 I begynnelsen når Bush kommer ut mot scenen høres det tydelig speil i bakgrunnen, det jeg lurer på, hvorfor i all verden skyte så utrolig mange bilder av en fyr som går? Samme skjer mot slutten, når han går tilbake. Er det i tilfelle han skulle gå på tryne? Jada, ut av 100 bilder blir det kanskje 6 som er best/foretrukket, men likevell. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det er vel flere grunner til det. Antall bilder har jo ingen betydning/kostnad i dagens digitale verden. Det er når man går at det kan skje noe som kan gi gode penger i lomma for en freelancer. Man får jo med seg personen i helfigur også. Hvis bakgrunn/forgrunn stemmer,kan det hende at det også blir et bilde som er verdt noen kroner. Bush er vel kjent for å "tabbe" seg ut i de fleste sammenhenger. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Og det er sikkert ikke bare en fotograf Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Og det er sikkert ikke bare en fotograf Jo, det er en kar som har kompaktkamera med "shutter sound". Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg vet ikke det.. kanskje de ikke får lov å fotografere ham mens han taler. (Ellers så prøvde jeg å forestille meg speil som flagrer. Bokstavelig talt. Får det ikke til, altså å forestille meg det. Flagrer? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå