Gjest Gjest-abcd Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 er i ein vanskeleg situasjon no. eg tror eg likar, eller er forelska i, ei jente eg har kjend heile livet. vi er veldig gode venner og møttes ofte (sikkart 3-4 ganger i veko), men eg veit ikkje kordan eg ska si det til ho, spørje ho om det kan bli noko seriøst melom oss liksom. vilke råd gir dere? vet ikkje kordan ho vil reagere, sidan vi er så gode vennar fra før av. trengar hjelp! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Gutt eller jente? Gutt, se etter tegn, prøv å flørt forsiktig med øynene, kanskje litt mer kroppskontakt (skuldrer, tøyse klemme osv) Jente, du kjenner hun sikkert best, så se etter tegn og gjør det samme over. Ikke hopp rett i det, det er aldri lurt. Eller, kan jo. Bedre å ta det rolig, i tillfelle hun ikke liker deg på den måten har du ikke ødelagt vennskapet Lenke til kommentar
Gjest Gjest-abcd Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 for og forklare litt nermare: vi er veldig gode vennar å har kjend kvarandre heile livet men eg vet ikkje om ho vil at det ska bli noko meir enn bare vennar mellom oss, kan eg ikkje bare spørje om det kunne blitt noko meir mellom oss, kjærestar liksom? er 15 år begge to viss non lurte. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det å ødelegge gode vennskap er farlige greier... Lenke til kommentar
Gjest Gjest-abcd Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Spørsmålet er om eg øydeleggar det kun ved å spørje om det kunne ha blitt noko mellom oss? Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Naah, det spørs vel hvordan du sier det. Si det "litt på tull" og se hvordan hun reagerer på det, da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå