fjeddiu Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Våkna her en dag av et saksedyr krøp oppover magen min^^ Knuste hodet på den og sov videre da. (Yes, I'm a badguy ). Ellers har jeg alltid kjent en liten frykt i meg når Hufsa(fra mummitrollet) kommer på tv-skjermen, men det begynner vel å gå bort nå tenker jeg^^ Jeg vet om noen andre som også er redd for hufsa Det må være et kjendt fenomen. Jeg er redd for døden, fattigdom og smådyr. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ja når jeg tenker over det var hufsa skikkelig skummel i mumitrollprogrammet. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Eg taklar ikkje små jenter som i skrekkfilmar... Huffogfaen! Såg filmen "The Ring". Never EVER ein skrekkfilm med småjenter i IGJEN. Mange månader med liten nattesøvn da ja, spesielt når eg hadde ein TV på rommet... Endret 14. august 2008 av Bikkebakke Lenke til kommentar
essu Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 http://video.google.com/videoplay?docid=66...hufsa&vt=lf Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Den episoden så jeg faktisk for noen dager siden, det var da jeg innså min frykt for Hufsa. Merkelig hvordan en 16åring kan føle frykt for en tegneseriefigur. Nåja, den dabber forhåpentligvis av Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 at morradi skal dø - sexlivet mitt kan aldri bli det samme uten henne Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 liker ikke edderkopper, men å si at jeg er redd for dem er å ta i... ellers er jeg ikke så glad i å snakke forran grupper på ca 5-20 personer. har snakket forran ca 7 000 og holdt foredrag for ca 300 stk uten at det gjør meg noe, men så fort det blir halvstore grupper liker jeg det ikke ellers er jeg vel stort sett fryktløs Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Er det en ting jeg har fobier for, så er å ikke kunne bevege meg. Liksom visst du sitter fast i et rør og ikke kan røre på bein eller armer Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Folk og folkemengder. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 At gressklipperen skal eksplodere pga at jeg har hatt får mye sjokk(?) på den. Say what? Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Vil vel si edderkopper og store høyder.. Også er det en ting til.. Noe av det paranormale.. Har en fryktlig interesse for det men er ofte livredd for å se et gjenferd eller lignende.. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Våkna her en dag av et saksedyr krøp oppover magen min^^ Knuste hodet på den og sov videre da. (Yes, I'm a badguy ). Ellers har jeg alltid kjent en liten frykt i meg når Hufsa(fra mummitrollet) kommer på tv-skjermen, men det begynner vel å gå bort nå tenker jeg^^ Jeg vet om noen andre som også er redd for hufsa Det må være et kjendt fenomen. Jeg er redd for døden, fattigdom og smådyr. vits å leve da? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Tror så si alle barn som har sett på mumitrollet har vært redd for den der fæle hufsa, hun er rett og slett jævlig, noe annet fra den serien er hatifnattene, heksa utti skogen o isdronninga. Helt utrolig at den serien er myntet på barn siden den er så skummel Lenke til kommentar
yokomoko Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 For å møte folk jeg kjenner litt Aner ikke hvorfor... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 klebutikker, veit ikkje heilt kvifor... Har hatt det heilt siden barndommen. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Store høyder, hvor man kan se sånn 100 meter rett ned uten noen sikring. Og redslen for å sprekke så jeg drukner når jeg svømmer et stevne..! Endret 18. august 2008 av WASD Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 For å møte folk jeg kjenner litt Aner ikke hvorfor... Det kan være jævlig. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 For å møte folk jeg kjenner litt Aner ikke hvorfor... Det kan være jævlig. Kjenner du dei bare litt blir det fort litt pinlig, ellers går det fint. Lenke til kommentar
Hawk_AA Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 jeg er redd for å sitte å dø eller hva med å danse tango igjennom en butikk, iført en rosa topp og høye heler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå