Gå til innhold

Hva er du redd for?


pululf

Anbefalte innlegg

Her tenkte jeg at man kan skrive hva man er redd for og hvilke fobier man har (hvis man har noen)

 

Jeg er veldig redd for maur, men jeg vet ikke hvorfor... Er vel redd for at de skal krype på meg eller noe sånt.

Og så er jeg også redd for veps, for hvis det kommer en veps nærmere enn en meter fra meg, så stivner jeg helt opp, jeg gjør meg klar til å løpe, jeg kjenner adrenalinet i kroppen, osv, alle de kjente "løp eller kjemp"-symptomene.

 

Hva er dere redd for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er redd for å komme inn i litt pinlige, og situasjoner der jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Og da mener jeg liksom ikke pinlig, men jeg blir livredd og begynner å svette osv. Hvis jeg da skal spør om hjelp (noe som føles veldig dumt ut siden ejg antakeligvis fikk beskjed\instruksjoner for 5 minutter siden) så forsvinner stemmen min og alt blir bare enda dummere...

 

jeg er ikke den typen som er utadvent og pratsom, så jeg føler meg veldig hemmet på dette området med folkemengder, spørring og offentlig snakking.

 

ville nesten gjort hva som helst for å "kurere" dette. Blir veldig hemmende!

Lenke til kommentar
Jeg er redd for å komme inn i litt pinlige, og situasjoner der jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Og da mener jeg liksom ikke pinlig, men jeg blir livredd og begynner å svette osv. Hvis jeg da skal spør om hjelp (noe som føles veldig dumt ut siden ejg antakeligvis fikk beskjed\instruksjoner for 5 minutter siden) så forsvinner stemmen min og alt blir bare enda dummere...

 

jeg er ikke den typen som er utadvent og pratsom, så jeg føler meg veldig hemmet på dette området med folkemengder, spørring og offentlig snakking.

 

ville nesten gjort hva som helst for å "kurere" dette. Blir veldig hemmende!

 

kjenner meg igjen der ja.

Lenke til kommentar

er det flere som har samme problemet med offentlig snakking som nevnt ovenfor?

eventuelt hvor mye ville dere vært villige til å betalt for ett seminar/kurs som kurerer dette?

 

-har løsningen-

 

NB! dette er på ingen måte en promotering da jeg ikke har begynt å forestille meg å realisere det enda, bare lurer på hvor stor etterspørselen er

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er det kun snakk om fobier eller? Har litt høydeskrekk, og er redd for de ekle, stygge, store, feite edderkoppene med de enorme klumpene som kommer dinglende langs veggen om kvelden om sommeren.

Lenke til kommentar
Edderkopper

Hoho :)

 

 

du er ikke den eneste... *kikke seg rundt og se i alle hjørner mens jeg skriver dette*

Der er bare... gyselige.. Men jeg tror det ligger i mennesker faktisk.. "Arvelige fobier" kan man si, så det noen mennesker noen tusen år tilbake gjorde/så/visste, ligger instinktivt i mange, og det slår ut som edderkoppfobi, slangefobi (noe jeg ikke har overhodet.. Synes de er nokså koselige jeg :S ) og andre giftkrypfobier.

 

 

Og jo, nåler! Nåler, som i sprøytenåler. Deriblandt leger også.. Begynner å svette med en gang jeg nærmer meg et sykehus, hører om det, eller leser det..

Kroppstemperaturen min steg hinsides der.. nei, nå kan jeg ikke sitter her lenger, må i dusjen pga tråden minte meg om sykehus :(

 

 

 

 

 

edit: Lars, hva kan pedofile gjøre barna dine? Tror det er nøkkelordet bak bildet i denne saken..

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar
Edderkopper er fine da! De kan være litt irriternde, men ikke annet :)

 

Å joda, klare dem ikke, klikke helt vist de kommer på meg eller noe slikt. var en gang i en konsetrasjonsleir på klassetur, så sto nå guiden vårs å pratet alle var stille, så fikk jeg en edderkopp på meg, hoppa opp, sølte fanta overalt og ropte og slo på megselv som en galning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...