errgo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg bruker idag Rainlendar på pcen, og er godt fornøyd med den så langt. Jeg har fått meg HTC P3600, og er derfor på utkikk etter en kalender som kan synkroniseres med kalenderen på Windows mobile, slik at oppføringer jeg skriver på kalenderen på pcen kan overføres til mobilen og vice versa. Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Du kan jo sjekke ut oggsync.com har ikke testet dette selv enda.. men det blir når jeg kommer hjem fra jobb. Dette syncer winmobile <-> google calender <-> outlook. Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg bruker idag Rainlendar på pcen, og er godt fornøyd med den så langt. Jeg har fått meg HTC P3600, og er derfor på utkikk etter en kalender som kan synkroniseres med kalenderen på Windows mobile, slik at oppføringer jeg skriver på kalenderen på pcen kan overføres til mobilen og vice versa. De færreste mobiler vil synce med noe annet enn Outlook (Express) og til nød Google, men så vidt jeg kan skjønne skal Rainlendar Pro kunne gjennspeile Outlook eller Google. Så hvis du har Outlook i bakgrunnen, presentert gjennom Rainlendar, så kan du synce mobilen med Outlook og alle blir glade. Lenke til kommentar
KHE Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Jeg sync'er mobilen mot outlook, som også sync'er mot nett tjenesten http://www.plaxo.com/ Endret 13. august 2008 av KHE Lenke til kommentar
errgo Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har installert oggsync, men jeg får bare "login failed" når jeg skriver inn brukernavn og passord i oggsync. Jeg er tilkoblet til pcen med usb kabel, og jeg har installert nyeste Windows Mobile Device Center og enheten vises som tilkoblet. Har prøvd både 3.21 og 4.19 beta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå