Gå til innhold

Kalendersoftware for Windows som kan synkroniseres med Windows mobile

errgo

Anbefalte innlegg

Jeg bruker idag Rainlendar på pcen, og er godt fornøyd med den så langt. Jeg har fått meg HTC P3600, og er derfor på utkikk etter en kalender som kan synkroniseres med kalenderen på Windows mobile, slik at oppføringer jeg skriver på kalenderen på pcen kan overføres til mobilen og vice versa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker idag Rainlendar på pcen, og er godt fornøyd med den så langt. Jeg har fått meg HTC P3600, og er derfor på utkikk etter en kalender som kan synkroniseres med kalenderen på Windows mobile, slik at oppføringer jeg skriver på kalenderen på pcen kan overføres til mobilen og vice versa.

De færreste mobiler vil synce med noe annet enn Outlook (Express) og til nød Google, men så vidt jeg kan skjønne skal Rainlendar Pro kunne gjennspeile Outlook eller Google.

Så hvis du har Outlook i bakgrunnen, presentert gjennom Rainlendar, så kan du synce mobilen med Outlook og alle blir glade. :)

Lenke til kommentar

Jeg har installert oggsync, men jeg får bare "login failed" når jeg skriver inn brukernavn og passord i oggsync. Jeg er tilkoblet til pcen med usb kabel, og jeg har installert nyeste Windows Mobile Device Center og enheten vises som tilkoblet. Har prøvd både 3.21 og 4.19 beta

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...