Gjest Gutt17 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei. Er en gutt på 17, og i det siste har jeg fått massevis av små klumper på og rundt penis. Det minner litt om kviser, men får ikke til å klemme ut noe av de. Noen som vet hva dette er? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Kommer det i sammenheng med intimbarbering? Endret 13. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
mortania Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er du seksuelt aktiv? Som Mimir sier, intimbarbering kan forårsake slikt. Irriterte/betente hårsekker starter som små røde prikker, som forsvinner av seg selv etter en liten stund. Men om det oppstår inngrodde hår i de betente hårsekkene, kan disse vokse seg ganske store. Jeg hadde en slik helt øverst ved hårene, og da den ble merkelig stor (brydde meg ikke så veldig til å begynne med) klemte jeg litt på den for å studere den bedre, det sa *popp* og ut hoppet et sinnsykt langt hår. Egentlig ganske kult å se på, jeg har siden den dagen hatt et veldig rart ønske om et nytt inngrodd hår som jeg kan poppe ut Lenke til kommentar
Gjest Guest_nja_* Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Låner tråden litt. Har fått samme problemet selv. Har ca. 10 stykk kløende røde flekker/klumper. Noen som har peiling på hva det kan være? Har forresten ikke barbert meg. Noen kjønnsskydommer som har dette symptomet? Har vært i fast forhold i over 1 år nå, så virker merkelig det og... Lenke til kommentar
værdama Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Dette kan minne om talgkjertler noe, noen gutter får iløpetav puberteten, men siden de er røde så er jeg litt i tvil. prøvd og søke litt rundt på nettet? Endret 20. september 2008 av værdama Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Dette kan minne om talgkjertler noe, noen gutter får iløpetav puberteten, men siden de er røde så er jeg litt i tvil. prøvd og søke litt rundt på nettet? Hmm, er vell strengt tatt ferdig med den nå.. Men fra spøk til alvor, ingen som har noen forslag? Minner liksom ikke om noen kjønnssykdommer. "Sjefen" har nemlig ingenting på seg.... Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå