CurSe Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bare lurte på om det er noen som har denne boksen, eventuelt alle dvd'ene løst, og kunne tenke seg å si noen ord om den er verdt å kjøpe eller ikke? Alltid vært litt interessert i krig, spesielt verdenskrigene, så vurderer sterkt å kjøpe den, men prisen skremmer meg litt så jeg vil høre om andre liker den før jeg eventuelt kjøper den Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei. Kan ikkje hjelpe deg angående kvalitet på serien, men tenkte eg skulle tipse deg om DVDhuset.no som har boksen til 299kr. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 er det den boksen de har på postkonorene til 199.-? jeg har ikke akurat den boksen, men har 2 andre bokser, og de er ganske fine Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kjøpte 6 krigs dokumentar bokser på posten for 199 per boks røverkjøp i forhold til innhold. Mye artig. (dersom ein liker krigs deokumentar ofc) Har ein god del krigs dokumentar men prøver bare kjøpe når eg finn billig. PS synes dei andre boksane var betre enn century of warfare. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 selv er favoritten min boksen om amerikanske borgerkrigen masse fete filmer fra reenactments, og mye å lære Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 https://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ng?VareID=11857 Er den boksen jeg tenker på. Har siklet på den lenge siden de selger den på Obs i Tromsø, men til en ganske stiv pris så har vurdert lenge på om jeg virkelig gidder å betale så mye for den, men det er jo ikke et problem lenger siden: Hei. Kan ikkje hjelpe deg angående kvalitet på serien, men tenkte eg skulle tipse deg om DVDhuset.no som har boksen til 299kr. Denne fantastiske personen kom med dette tipset! Tusen hjertelig takk for tipset, tror jeg sparte godt over 1000kr takket være deg. Boksen er bestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå