Splaxter Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Griswold fra diablo 2 eller The Buther i diablo 1 er jo bad-ass så det går Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Veit ikke det, drepte dem jo så fort at jeg ikke husker noen av dem. Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Veit ikke det, drepte dem jo så fort at jeg ikke husker noen av dem. jeg spilte diablo 2 som 7-9 åring, han griswold var faen meg hard Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 N-cortex? Gale professoren i Crash Bandicoot Han er passe syk. Synes ikke bowser er helt med, han virker mer snill, han er jo faktisk en spillbar figur i mange av Mario spillene. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Revolver Ocelot fra Metal Gear Solid. Senere kjent som Liquid Snake i MGS 4 Endret 13. august 2008 av Samegerilja Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Manga-bosser ser ut som pene jenter. Ikke mye maskuline. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Viss du syns Sephiroth er en pen jente så har ikke du vært mye ute Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ikke pen, men ikke veldig maskulin. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ikke pen, men ikke veldig maskulin. DET er sant Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hva med de største monstrene i Crysis, de er skumle når de kommer helt opp i ræva på deg. Synes også zombiene i HL er litt creepy når de er helt opp i trynet på deg Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Når det gjelder bad-ass'er som også er onde (men ikke fullt så en-dimensjonale som at de er slem fordi storyen trengte en slem boss), så ranker disse to jævlene ganske så høyt: Bryan Fury: Heihachi Mishima -Stigma Endret 13. august 2008 av Stigma Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Meg selv, i Dungeon Keeper. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Hva med de største monstrene i Crysis, de er skumle når de kommer helt opp i ræva på deg. Synes også zombiene i HL er litt creepy når de er helt opp i trynet på deg Skumle? Kanskje. Men de værste, ondeste, slemmeste skurkene gjennom hvistorien? Neppe. Vi snakker enkeltpersoner her. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sephiroth. Han er jo utrolig lite badass, for å være ærlig, i forhold til mange andre. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (Evil) Illidan Fra senere Warcraft Serie er jo badass. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Sephiroth. Han er jo utrolig lite badass, for å være ærlig, i forhold til mange andre. Virkelig? En episode med han ble jo kåret til "The most shocking moment in video games" (Advarsel: Det jeg skriver i spoiler-teksten nå er ekstremt "spoilende" for de som ikke har spilt igjennom FF VII) Snakker om da han drepte Aerith. Og til deg, Hvo91, Illidan hadde bare en dårlig periode. Helt på slutten var han jo snill. Hjalp Tyrande og alt. Endret 13. august 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 The truth(han til høyre) i Halo 2-3 er ja ganske sjuk i huet, hvis ikke så må jeg si Lou i Guitar Hero 3, pure evil!! Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 En badass trenger ikke være bad-guy. Jeg sier bare: Alma. Er det en badass du bør holde deg unna så er det Alma Lenke til kommentar
Patney Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sephiroth. Han er jo utrolig lite badass, for å være ærlig, i forhold til mange andre. Virkelig? En episode med han ble jo kåret til "The most shocking moment in video games" (Advarsel: Det jeg skriver i spoiler-teksten nå er ekstremt "spoilende" for de som ikke har spilt igjennom FF VII) Snakker om da han drepte Aerith. Det var på den tiden, men det er så mange som er mye mer badass enn han. Et godt eksempel er Luca Blight fra Suikoden II. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå