Gå til innhold

BK: Nattbilde av Nordhordlandsbrua

tinelise

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig glad i brobilder, men da må broen være mer synlig enn her. Hvis det er en spennende bro kan du jo forsøke deg i timene etter soloppgang, for eksempel.

Forresten vil jeg ønske deg velkommen, tinelise. Det er ikke noe skjemmende for ditt talent, men du treffer ikke min brointeresse hjemme med dette bildet. Teknisk er det finere ting å si, men det kommer sikkert andre til å ta seg av. Det eneste jeg vil nevne er at det er bunntungt. Crop litt nede.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

skal innrømme at bildetittelen er litt misvisende. jeg har heller fokusert på å ta bilde av lysene fra brua enn selve brua. det er ikke akkurat meningen at man skal seeee brua, da ville jeg jo tatt et bilde når det fortsatt var lys ute :)

takk for tilbakemeldinger så langt! setter pris på det :)

Lenke til kommentar

Likte bilde veldig godt jeg! Lysene og spesielt himmelen bak var helt fantastisk. Jeg skjønner PMnormal og Mimirs synspunkt med hendhold til sjøen, men jeg kan også forstå hvorfor du har valgt å "croppe" det slik du har pga lysene i forgrunnen. :)

Lenke til kommentar

Som nyhektet fotograf HELT uten erfaring innen foto - både praktisk og teoretisk - finner jeg stor inspirasjon i disse bildekritikkene, og jeg blir ikke så rent lite misunnelig når folk f.eks. sier at de føler de blir sugd ned i vannet her... Min bildelesning er liksom mer på planet "WOW - pent - nøytralt - ikke pent" ;)

Fra mitt synspunkt vil jeg si at dette var et veldig pent bilde. Jeg likte også spesielt himmelen med den ringen av skyer, og "fyrverkeriet" til venstre der de lange speilbildene av lysene er helt essensielle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...