Lomaxz Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Her kommer min første BK post. Syns bildet ble ganske kult selv, og kan tenke meg å høre hva andre litt mer "proffe" synes. Er selv ganske nybegynner, men syns som sagt bildet ble kult: Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Flott bronsetone mot silhuettene. Det er fristende plassere beduinen ifølge tredjepartsregelen, men det ville vært feil her. Jeg synes bildet er passe porsjonert. Balansen er fin. I det hele tatt kan du si at jeg liker det. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Jeg veit ikke hva annet jeg skal si enn at dette bildet var utrolig kult! Jeg falt virkelig for det; umiddelbart. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 13. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Takker for positive tilbakemeldinger Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Kult bilde, med veldig kule toner =)Ikke mye å klag på her. Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Likte dette! fin bronsje farge på himmelen Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Dette var jo et skikkelig blinkskudd. Svært behagelig silhouettbilde. Hvordan har du fått sola så rund og uten reflekser, var det rett og slett så tykk dis som det ser ut for kanskje? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Herlig bilde. Eneste pirk jeg legger merke til er et par støvkorn, enten på sensor eller objektivet (jeg vet ikke forskjellen). Ellers tror jeg det hadde blitt enda bedre om du var enda litt nærmere da du tok det. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 13. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Bildet er tatt i ørkenen (begynnelsen av sahara i marokko). Sola er faktisk veldig rund og tydelig om morgenen og kvelden der. Har noen andre bilder hvor sola er enda rundere og avgrensende. Når det gjelder sandpartiklene, så blåste det kraftig når jeg tok bildet, så sanden kom overalt hehe. Kanskje litt risky for kameraet, men ser nå ut til at det har overlevd. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Herlig bilde.Eneste pirk jeg legger merke til er et par støvkorn, enten på sensor eller objektivet (jeg vet ikke forskjellen). Ellers tror jeg det hadde blitt enda bedre om du var enda litt nærmere da du tok det. Støvkorn vises ikke på objektiver, men på sensoren er en helt annen sak. Isåfall er det jo bare å bruke spot healing brush å få dem bort. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Her kommer min første BK post. Syns bildet ble ganske kult selv, og kan tenke meg å høre hva andre litt mer "proffe" synes. Er selv ganske nybegynner, men syns som sagt bildet ble kult: Noen små støvkorn, men ellers meget, meget bra! :-) Endret 13. august 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Støvkorn vises ikke på objektiver, men på sensoren er en helt annen sak. Isåfall er det jo bare å bruke spot healing brush å få dem bort. Hva er grunnen til det, egentlig? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Støvkorn vises ikke på objektiver, men på sensoren er en helt annen sak. Isåfall er det jo bare å bruke spot healing brush å få dem bort.Hva er grunnen til det, egentlig? Støvet på objektivet vil være fullstendig ute av fokus, og vil i verste fall kunne medføre _litt_ dårligere kontrast. På sensoren vil støvet også være ute av fokus, men ikke på langt nær like mye. Med stor dybdeskarphet (små blenderåpninger), vil det derfor kunne være litt synlig, ofte som små diffuse flekker, men med riktig stor dybdeskarphet kan de bli ganske tydelige, særlig med vidvinkel og veldig liten blenderåpning. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Helt enig. Et bra bilde med flotte farger og god komposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå