Curiousss Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er liksom alle jenter med mørk dun dømt til å bli mislikt av gutter? De har jo ikke noe for det. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Juliess, ikke jeg hvertfall, var bare en tanke som falt meg inn mens jeg leste her Og så har jeg sett noe jeg oppfattet som barteblekemiddel mens jeg var på do på en fest en gang, ser ikke helt hvorfor men skal bleke barten for å si det sånn. Så det farget vel utfallet og. Mørk bart gir assosiasjoner til menn, derfor skremmer en mørk bart. Men alle har hår over hele seg, så lys dun må jo godkjennes Endret 13. august 2008 av knetrom Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Er litt turn-off med bart. Endret 13. august 2008 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Planen var å sove i natt da, Islandbadsj Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Godt eksempel Islandbadsj... I mine øyne så sier man ifra om sånt Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Hele det bildet ditt var litt turnoff Islandbadsj :| Vil bare legge til at du burde kanskje si det(er jo ikke jeg som skal gjøre det ) Endret 13. august 2008 av solaN - Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg mener at den jenta visste om det, godtatt det, overser hva andre synes (og hender at hun er blitt flau over det) Og er man flau over noe, så er ikke det alltid gøy å bli minnet på eller at folk nevner det. Vil ikke kalle det bart, bare litt kraftig dunvekst. Lenke til kommentar
indie Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg liker ikke jenter med bart eller særlig synlig mørk hårvekst, men å si ifra? Jeg synes det blir i litt drøye laget. Om en dude i bar overkropp har hår mye hår på overkroppen så sier da ikke jentene ifra om det? Kanskje litt teit eksempel, men tror dere skjønner det. Du sier jo ikke ifra til en person om h*n er feit, det vet antakeligvis h*n selv fra før av og trenger ikke påminnelse om det, det ødelegger bare enda mer for den personen. Du trenger ikke like feite folk eller folk med bart, men du trenger da ikke mislike dem så sterkt heller, bare gjør dem en tjeneste og ignorer det. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Hvad?? Er ikkje ein velfrisert penselbart ønsket? Det var tyske nazistiske diktatoren Adolf Hitler, og den britiske filmkomikeren Charlie Chaplin, som gjorde sin karakteristiske bartetype verdensberømt. Jeg ville absolutt frarådet å blande meg borti dersom det ikke var f.eks en kjæreste eller god venn. Jeg er ganske så sikker på at det ikke skulle være noe problem å oppdage det selv sett at man har speil tilgengelig. Men det kan også være at hun rett og slett ikke gidder. Endret 14. august 2008 av Luciana Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Skjønner ikke...jenter har tid til å fjerne hår på armer, ben mage,rygg og resten av kroppen... men det vi ser best tar en seg lite tid til...Det er jo bare teit. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Eg har aldri barbert hverken mage, rygg eller armer. Ærligtalt! Greit nok om man har hårvekst som en sjimpanse, men rent ellers? Nei. Eg kunne gått med på det om gutter hadde revet av hårene i armhulen med pinsett dog. Men de fleste mener at det ikkje er nødvendig, altså. Endret 14. august 2008 av Luciana Lenke til kommentar
lamial Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Si til dama at hun har bart? Fordi hun sikkert ikke er klar over det, og det er deres plikt å si fra slik at hun kan gjøre noe med det da eller? For hun har sikkert ikke speil hjemme? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Si til dama at hun har bart? Fordi hun sikkert ikke er klar over det, og det er deres plikt å si fra slik at hun kan gjøre noe med det da eller? For hun har sikkert ikke speil hjemme? Akuratt. Hele det bildet ditt var litt turnoff Islandbadsj :| Vil bare legge til at du burde kanskje si det(er jo ikke jeg som skal gjøre det ) hun bak i høyre hjørne var faktisk ikke værst da. Jeg mener at den jenta visste om det, godtatt det, overser hva andre synes (og hender at hun er blitt flau over det) Og er man flau over noe, så er ikke det alltid gøy å bli minnet på eller at folk nevner det. Vil ikke kalle det bart, bare litt kraftig dunvekst. Kræsjer litt? Endret 14. august 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 hun bak i høyre hjørne var faktisk ikke værst da. Akkurat det tenkte jeg også på Hun var faktisk digg Altså finn 1 feil på bildet Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 hun bak i høyre hjørne var faktisk ikke værst da. Akkurat det tenkte jeg også på Hun var faktisk digg Altså finn 1 feil på bildet Hun så ihvertfall normal ut LOL! :!: Må være en eller annen mongosamling tror jeg Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Pass deg så jentene ikke kommer efter dig. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Pass deg så jentene ikke kommer efter dig. "Planen var å sove i natt da, Luciana" - HaueR :!: Forresten... er du dansk? Jeg mener, DU ER DANSK! Endret 15. august 2008 av Core2Dude Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det man kan gjøre er å barbere dama si når hun sover. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Eller gro en saftig trønderbart og se om hun tar hintet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå