Gå til innhold

Søknad via epost, med uspesifisert stilling

Anbefalte innlegg

Jeg var innom ei bedrift her om dagen og hørte meg fram om jobb. Jobben vil bli relatert til ingeniør studiene mine. Det som er keisen her, er at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal formlere en overskrift eksempelvis, "Søknad på stilling som butikksjef". MEN, denne jobben blir deltidsjobb på siden av studiene, hva er da fornuftig å skrive i "overskriften" som nevt over, når det egentlig ikke er noen spesifikk stilling jeg søker til? (hvertfall som jeg ikke er klar over :p)

Han jeg kom i kontakt med på bedriften sa til meg at jeg skulle sende en søknad med CV

Jeg ble litt usikker på om det er nødvendig å legge ved utallige attester og vitnemål ved søknaden. Tenker det kan holde med å skrive at attester og vitnemål kan ettersendes om ønskelig.

Damn, blir å løpe til tyskland om jeg ikke får denne jobben, er litt desp, ivrig student gitt :D

Edit: Må også si at jeg er litt usikker på "Jeg henviser til blablabla..." delen, ettersom jeg egentlig ikke har noe å henvise til, bare det korte oppholdet på bedriften.

Endret av Metino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...