Propofol Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Jeg vet at den ikke akkurat er umulig å finne med et googlesøk, men før dere horer meg ned med oppfordringer til dette så la meg bare forklare først! Forklaring: Jeg så en trailer/teaser en eller annen gang her i vår, men husker svært lite av denne. Jeg husker at jeg så en gruppe mennesker som kjempet/rømte fra en gjeng med zombier, hjernedøde eller var det virusinfiserte. De traff en annen gruppe mennesker som gjorde akkurat det samme, men denne nye gruppen/gjengen lærte de ett triks (jeg mener også å huske at en av disse var mørkhudet). Trikset var at man måtte ikke vise frykt, da kunne ikke "zombiene"(?) skille de ut i mengden (eller var det at man ikke skulle skrike). Jeg mener også å huske at dette var i en by, og man fikk en litt post-apokalyptisk feeling av traileren. Fikk inntrykk av at dette var noe som hadde skjedd på svært kort tid. Merk igjen at jeg ikke husker noe særlig av reklamen. Filmer som jeg har sett og kan eliminere er "28 days later", "28 months later", "I Am Legend" og "Resident Evil". Noen forslag? Jeg vet at filmen er fra de siste årene, den trenger altså ikke være fra 2007! Endret 12. august 2008 av eilertsen Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg horer deg mer enn gjerne ned med en oppfordring om å spørre her framfor å starte en ny tråd. Det er ikke The Invasion da? (Har ikke sett den, men så teaseren for millioner år siden) Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Jeg horer deg mer enn gjerne ned med en oppfordring om å spørre her framfor å starte en ny tråd. Det er ikke The Invasion da? (Har ikke sett den, men så teaseren for millioner år siden) Takk, og sorry. Det var det filmen het. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå