OddZen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg var til sesjon i Januar, nærmere et år senere enn de andre i mitt årskull(89) som skal inn nå. Ikke at jeg ikke vil i militæret med jeg lurer bare på om det er mindre sjanse eller om de "glemmer" meg på noen slags måte i og med at jeg fikk utsettelse til 2010. Man hører jo ofte i media at militæret bare kutter ned, så jeg lurer bare om de er mer interessert i å få inn folk som er 18/19 slik som de fleste er og ikke 21-22? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Forsvaret gjør mye rart. Er en vernepliktig soldag på leiren her som er 25, mens mange hører aldri noe fra forsvaret. Lurt å ta førstegangstjenesten mens man er ung og ennå ikke har fått snusen i å tjene penger og være ferdigutdannet. Da er det surt å leve på 4000,- i mnd. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Forsvaret gjør mye rart. Er en vernepliktig soldag på leiren her som er 25, mens mange hører aldri noe fra forsvaret. Lurt å ta førstegangstjenesten mens man er ung og ennå ikke har fått snusen i å tjene penger og være ferdigutdannet. Da er det surt å leve på 4000,- i mnd. hehe det er sant. Var mange da jeg var inne som gikk rundt å klaget på at de var økonomisk ruinert. Men det er vanslig å få innkallelsen når man er 20-22 år ca. Dette er noe forsvaret gjør med vilje tror jeg slik at man får mere modne folk inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå