Shmotes Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei, kan noen fortelle meg hvordan jeg kan få VB applikasjonen til å spille av DEN filmen fra resources ved hjelp av å trykke på en knapp? Jeg kan bruke Windows Media Player au Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei,kan noen fortelle meg hvordan jeg kan få VB applikasjonen til å spille av DEN filmen fra resources ved hjelp av å trykke på en knapp? Jeg kan bruke Windows Media Player au Hæ? Hæ? og HÆ? Litt mer forklaring takk ;-) Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Han skal spille av DEN filmen, det må jo du også forstå! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Microsoft.DirectX.AudioVideoPlayback Husk å skru av LoaderLock exception. (Debug->Exceptions->Managed Debugging Assistants->LoaderLock) Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Han skal spille av DEN filmen, det må jo du også forstå! Åhhh, DEN filmen ja. Jeg som trodde han mente den ANDRE filmen. Jeg ville heller sett på den andre. Den er mye bedre Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Microsoft.DirectX.AudioVideoPlayback Husk å skru av LoaderLock exception. (Debug->Exceptions->Managed Debugging Assistants->LoaderLock) Den spiller da bare av filer som finnes på disk, ikke i resources? Har lett en god stund etter noe selv som spiller film fra resources, eller eventuelt en stream (FileStream) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Den kan da spille av fra stream... Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ikke som jeg ser... Eneste alernativene er FromFile og FromURI. FromFile krever et filnavn som er på disken (altså ikke en stream, men f.eks. "C:\film.avi"), og FromURI er en nettverks-URL. Håper jeg tar feil Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hmmmm mulig jeg tar feil, var ganske sikker på at det var der though... lenge siden jeg jobbet med dette nå. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 heh, har vist spurt om dette før: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=842964 Ganske synd at det ikke går an, siden en eller annen gang "down the road" må jo en stream åpnes, så hvorfor ikke som et parameter Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Lagre den ut til fil midlertidig for så å spille den av da... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Tar jeg ikke helt feil, er DirectShow tilgjengelig igjennom COM modulene til DirectX, men jeg har ikke vært borti DirectShow utenfor .NET Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Lagre den ut til fil midlertidig for så å spille den av da... Og det ødelegger hele poenget med det jeg prøver å gjøre Lenke til kommentar
Richard87 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei, sjekk ut den nederste posten her, de diskuterte det samme problemet: http://www.tek-tips.com/viewthread.cfm?qid...6610&page=4 det ser ut som han løste problemet;) Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Der lagret de jo filmen til en midlertidig fil... Det er jo akkurat det vi har snakket om her at vi ikke vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå