RadivS Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hva er beste bærbar med preinnstallert Linux på markedet pr i dag ? Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Der er det ikke mye å velge i. Er det veildig viktig for deg at det er preinstallert? Det er svært enkelt å få det til å funke om du bare sjekker om hardwaren i den er støttet før du kjøper. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er det samme hvilken distro det er da eller? Siden du kun sier "linux"? Men ja, utvalget her er desverre begredelig. Eneste jeg vet om sånn på stående fot er netbook'ene. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Dell selger jo pcer med Linux Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 dell selger bare med linux i usa Lenke til kommentar
RadivS Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Jeg tror Linux er paa tur til aa gaa fra aa vaere et OS med vanskelig grensesnitt, forbeholdt "geeks" til naa aa bli saapass enkelt i bruk at alle kan faa det til. Naar det skjer, samt at man kan koble til alle remedier like enkelt (?) som paa windows tror jeg det vil bli et marked for Linux for flere enn de som synes det er moro aa exprementere, men bare vil ha noe enkelt som virker ! Lenke til kommentar
vegham Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har en Multicom-maskin som jeg kjøpte uten OS og kjører Ubuntu helt fint på. Alt fra webcam til SD-kortleser og TV-ut virker utmerket. Lenke til kommentar
Dj_Offset Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hva er beste bærbar med preinnstallert Linux på markedet pr i dag ? Thinkpad! http://www.thinkwiki.org/wiki/ThinkWiki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå