Gå til innhold

Svart skjerm ATI/Geforce

aleks558

Anbefalte innlegg

hei, låner ett Geforce ??? av min bror, kobla det til men fikk ikke bilde, satte inn det orginale skjermkortet fra ati sammen med Geforce kortet og skrudde den på med skjermen kobla til ati kortet, det kom bilde men alle rutene åpnet seg i en sekundær skjerm som da ikke finnes.(fikk ettervært deaktivert Geforce kortet)

fikk skjermegenskaper ruten inn i den skjermen jeg faktisk fikk bilde på og byttet på noen egenskaper, klikka bruk og skjermen ble svart. har prøvd og restarte men ingenting funker. hjelp?

Endret av aleks558
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er en ferdigbygd sak blir alt straks mye verre, du kan se om Compaq har noen BIOS saker tilgjengelig men jeg tviler selv på det.

Hovedkortet må ha oppdatert programkode for å gjenkjenne og kommunisere med nyere skjermkort, 680i brikkesettet til Nvidia hadde enkelte problemer med å kommunisere med bridge brikken på ATi Radeon HD 3870X2 for eksempel.

Lenke til kommentar
Om det er en ferdigbygd sak blir alt straks mye verre, du kan se om Compaq har noen BIOS saker tilgjengelig men jeg tviler selv på det.

Hovedkortet må ha oppdatert programkode for å gjenkjenne og kommunisere med nyere skjermkort, 680i brikkesettet til Nvidia hadde enkelte problemer med å kommunisere med bridge brikken på ATi Radeon HD 3870X2 for eksempel.

fikk til ATI kortet, fant ut att Geforce kortet var dårligere en det ejg har nå, takk for alle svar :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...