Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tok det som et spontant portrettfoto og jeg synes det ble til et temmelig så bra bilde. Legger som vanlig til både farge og BW, så slipper folk å spørre om en farget/bw-versjon. Selv likte jeg bw-versjonen best, så ser huden litt renere ut. Som kjæreste, så føler jeg at jeg får lov til å være såpass kritisk på modellen =) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det var ikke en kledelig vinkel for henne. Hun er en søt jente som du fremstiller på en veldig dårlig måte i mine øyne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Såpass ja. Men da er det notert bak øret =) Kan vel hende det er "kjarleik som gjer blind" og gjør at jeg synes det ser ekstra bra ut med tanke på vinkel Tar gjerne imot tips med tanke på portrettfoto. Dette var ikke en positur som hu stilte opp for, men jeg bare satt med kameraet og knipset tilfeldigvis et bilde av henne når hu såg utover. Burde kanskje ha reist meg opp for å få en annen vinkel mer fra siden? Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Må nok dessverre si meg enig med PMnormal, dette var ikke en spesielt flaterende vinkel. For meg som ikke kjenner henne virker det som om hun har nesa litt i skyene, og ikke bryr seg om å "snakke" med meg her nede. I tillegg ser hun ikke en gang på meg.. Jeg syntes i hvert fall blikkontakt er noe av det viktigste med et portrett, og det finnes det ikke her i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hehe.. Med andre ord det dårligste bildet jeg egentlig har av henne likevel da. For mindre overlegent menneske tror jeg ikke det finnes. Og når hu er sammen med meg, så vil hu definitivt snakke med "deg der nede". Men jeg skjønner hva du mener og all kritikk mottas med takk =) Lenke til kommentar
pertine Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg må si meg enig med resten, en ganske uheldigvinkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå