Laughing Madcap Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Jeg gikk innpå vigo for en stund siden og sa JA til min plass. Men når jeg ser på listen står det slik: skolestart: tomt ordinærventnr: tomt Programområde ventenr: tomt Status: Svart ja til plass Svarstatus: Ikke svart (?) Hva betyr dette? Søker 2 året mitt. Endret 12. august 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hmm, ville ringt inntakskontoret, jeg.. Evt sendt mail Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Står slik til kjæresten også. Hvordan skal det se ut? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 AUDA! Spørs om ikke du rett og slett er fjerna fra systemet, og har "sagt nei" til plassen din! Muligens blitt en feil på siden til Vigo når du la inn ditt svar! Du bør kanskje ringe inn til fylkeskommunen der du bor og sjekke, sånn at ikke du trapper opp på skolen første dag og får denne kommentaren slengt i trynet: OJ! trodde du hadde sluttet, vi! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Står det samme for en kompis. 3stk, samme linje, samme klasse. Det står jo svart JA til plass, og over kan jeg søke stipend. Endret 12. august 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Står det ikke når skolen starter? Det gjør det her.. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg tør ikke sjekke, jeg, nå! Men det jeg vil foreslå, er å ringe til fylkseskommunen i morra formiddag, og finne ut av det hele! I værste fall saksøke hele fylkeskommunen og skolesystemet i Norge for alle oljepengene som ble dratt inn i 2007 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Kanskje forskjell på skolene? vår skole er kanskje treg? Vi har alle 3 svart JA osv, men resten av feltene står like tomme til alle. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Saksøk hele systemet! Nei, altså... Eneste jeg kan si er at du bør ringe i morra og høre! Kanskje Vigo er ute for øyeblikket, og data kanskje ikke stemmer helt overens, eller kanskje Vigo var ute, og dere ikke har kommet inn! Either way, så bør du ringe! Endret 12. august 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ser fint ut her. "Status: Svart JA til plass" Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Flott, da kan jeg endelig sove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå