Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Dritt du har gjort på skolen

Anbefalte innlegg

Først av alt, jeg må si at dette ble lagd som en "fortell"-tråd, ikke "skryte"-tråd.

Jeg vil gjerne høre alt det morsomme og rare folk har drevet med på skolen. Anmerkninger dere har fått, utvisninger osv. Søkte litt før jeg opprettet denne tråden, kan ikke si jeg fant noen lignende (ikke skyt meg hvis jeg har oversett noe).

Kan begynne selv.

På mine 3 år på ungdomsskolen (nettopp ferdig) har jeg fått nedsatt 3 ganger og kommentar/nærme å fått nedsatt 5 at mulige 6 ganger. Jeg er ingen badboi men snakker for mye i timen og gjør ofte ting uten å tenkte det heelt igjennom eller forestille meg hvilke utfall det vil ha.

Jeg var den første på trinnet som fikk anmerkning i 8. klasse. Klassen hadde svømming. Av en eller annen merkelig grunn av jeg oppe av vannet da læreren skulle fortelle oss om en eller annen livrednings-teknikk. Plutselig slo det meg at dette var veldig dumt, så jeg hoppa likegodt rett utti. Læreren ble dritsinna på meg og skreik "ANMERKNING". Kan forsatt ikke forstå helt hva jeg gjorde feil, men hele klassen stirra sånn rart på meg i ettertid.

Ellers fikk jeg generelt sett mange anmerkninger for å snakke i timene. Sorry ass, men det er bare sånn jeg er.

I 9. klasse fikk jeg nedsatt etter bedrift-uka fordi bedriften jeg hadde vært med på hadde gjort så mye dritt. Vi skulle bake, og på grunn av elendig vasking ble vi stengt av lærerne 2 ganger på 2 dager. I tillegg oppførte vi/jeg meg litt dirty ovenfor rektoren på skolen hvor vi lånte kjøkkenet (ikke skolen jeg gikk på med andre ord). Men da vi hadde samling og snakka om det hos rektor var jeg den som snakka og forhandlet mest frem og tilbake, så jeg føler at lærerne løsna litt på slutten.

I 10. klasse skulle jeg egentlig være snill gutt (det var i allefall den instillinga jeg hadde da jeg begynte), men av forskjellige grunner så endte det med et nødskrik på GODT i oppførsel. En hemma lærer ga meg dobbel anmerkning helt uten vidre fordi jeg banna mye da vi hadde sandvolleyball i gymmen. En annen lærer ble sinna da jeg hadde ringt en medelev i klassen som jeg viste at ikke hadde mobilen på lydløs. Uheldigvis så noen i klassen at jeg ringte, så de tysta og da læreren skjekka mobilen så hun i telefonlista under oppringte numre at jeg hadde ringt denne personen pluss en håndfull andre i forkjellige klasser på skolen. Det er hva jeg kaller selveid. Jeg satt på en ødlagt pult, dette førte til at den kolapset totalt og læreren trua meg med å ringe foreldrene mine / kreve at de betalte for skadene. Heldigvis skjedde det ikke noe mer med den saken, men fy faen. Så sinna har jeg aldri sett den læreren.

Så siste uka på skolen var vi inne på rektors kontor å lånte inndratt vannpistol. Det var lattelig dumt, vi ble busta og fikk kjeft, men det skjedde ikke noe mer. Heldigvis.

Nå vil jeg gjerne høre hva dere har å fortelle ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg må si denne var vanskelig å slå, men har noe å fortelle da.

vel, fikk flest anmerkning i klassen min i 9. klasse da.. det er en start

Var jo også en av de som hadde elevbedrift i 9.klasse, og heldigvis ble jeg regnskapsfører, eller hva det nå heter.

uansett, hadde hvertfall ansvaret for pengene. Folk nasket litt her og der, men ingen fikk vite hvor mye jeg egnetlig tok. Jeg må nok innrømme at jeg tok omlag 8-900 kr. og de som sa de naska 1-200 kr... ja, nice job!! LOL BURNA ALLE!! Var jo også så flink med regnskapet at jeg lurte rådgiveren på skolen ved regnskapet mitt, der jeg underslo 4-500 kr. Easy Peasy! Var kanskje en grunn til at jeg holdte på å pisse på meg da vi satt og ble stilt litt pinlige spørsmål, og at han ikke skjønte hvor de 4-5000 kr. hadde blitt borte over natta.

I 10. klasse skulle jeg, som de fleste andre, unngå å få nedsatt i oppførsel. Heldigvis hadde jeg da fått 2 års med erfaring, så jobben med å legge skylden på andre o.l. ble jo lettere.

Ble uheldigvis ikke noe bedrift dette året. Jeg ble jo faktisk ganske mye rikere så det var litt synd..

ble dessverre bare masse småkriminaliter i 10.klasse,, ikke no særlig å skryte av,

Endret av Smith92
Lenke til kommentar

Var egentlig snill på ungdomskolen, verre på barneskolen.

På barneskolen sloss jeg hver uke og var en "tøffing" ihvertfall det jeg trudde der og da.

På ungdomskolen var vel det verste sloss kampen med kontakt lærern min, han kom imellom meg og en annen som sloss og jeg slo han ned, ble nesten utvist men slapp unna heldigvis, ellers hadde jeg nok ikke vært her i utdanningen jeg er idag.

Lenke til kommentar

Det er ikke stjeling, det er underslag :p Smart gjort må jeg si :D Hadde en hemma lærer på Ungdomskolen som ga beskjed til min klasseforstander at jeg hadde dummet henne ut i timen, fordi, jeg på spøk, noe alle ksjønte bortsett fra henne, hadde sagt til noen studenter at grunnen til at jeg var så dårlig i tysk var pga den dårlige læreren(noe som var sant). Så det endte med at jeg måtte unnskylde, noe jeg ikke hadde spess lyst til.

Lenke til kommentar

lg i både oppførsel og orden, hvert år. Knuste noen ruter, tagget (var inne i en hip hop periode), jukset på hver eneste prøve. Hadde julebrus butikk fra skapet om julen og cola resten av året.

skulket halve 10ende og gikk ut med 2,3 i snitt. vi hadde 27 vikarer i løpet av 1 år og 5 av de var lærling studenter hvorav 3 droppet ut etter å ha vært i våres klasse.

var ganske rappkjeftet og hadde i løpet av 3 år mistet alle bøkene 7-8 ganger.

Lenke til kommentar
lg i både oppførsel og orden, hvert år. Knuste noen ruter, tagget (var inne i en hip hop periode), jukset på hver eneste prøve. Hadde julebrus butikk fra skapet om julen og cola resten av året.

skulket halve 10ende og gikk ut med 2,3 i snitt. vi hadde 27 vikarer i løpet av 1 år og 5 av de var lærling studenter hvorav 3 droppet ut etter å ha vært i våres klasse.

Haha, Julebrusbutikk fra skapet, den er go :w00t:

Lenke til kommentar

Haha, Julebrusbutikk fra skapet, den er go :w00t:

Spør du meg så var den veldig god!

Lenke til kommentar
Vel, jeg må si denne var vanskelig å slå, men har noe å fortelle da.

vel, fikk flest anmerkning i klassen min i 9. klasse da.. det er en start

Var jo også en av de som hadde elevbedrift i 9.klasse, og heldigvis ble jeg regnskapsfører, eller hva det nå heter.

uansett, hadde hvertfall ansvaret for pengene. Folk nasket litt her og der, men ingen fikk vite hvor mye jeg egnetlig tok. Jeg må nok innrømme at jeg tok omlag 8-900 kr. og de som sa de naska 1-200 kr... ja, nice job!! LOL BURNA ALLE!! Var jo også så flink med regnskapet at jeg lurte rådgiveren på skolen ved regnskapet mitt, der jeg underslo 4-500 kr. Easy Peasy! Var kanskje en grunn til at jeg holdte på å pisse på meg da vi satt og ble stilt litt pinlige spørsmål, og at han ikke skjønte hvor de 4-5000 kr. hadde blitt borte over natta.

I 10. klasse skulle jeg, som de fleste andre, unngå å få nedsatt i oppførsel. Heldigvis hadde jeg da fått 2 års med erfaring, så jobben med å legge skylden på andre o.l. ble jo lettere.

Ble uheldigvis ikke noe bedrift dette året. Jeg ble jo faktisk ganske mye rikere så det var litt synd..

ble dessverre bare masse småkriminaliter i 10.klasse,, ikke no særlig å skryte av,

Ikke for å støte noen eller noe, men mennesker som deg skulle vært avrettet for lengst.

Satt ut i fjellene i Kasakhstan eller druknet i et grumsete vann nær Voss.

Selvfølgelig kan det hende du egentlig er en trivelig fyr, men etter å ha lest det du skriver har jeg liten tiltro til det.

Selv var jeg snill stort sett hele barne- og ungdomsskolen.

Solgte FirstPrice-is (16 saftis for 20 kroner på Meny) til elevene i syvende til tiende trinn på skolen (vi har en felles barne- og ungdomsskole) for fem kroner ispinnen, så og si hver dag i flere måneder.

Kom på morgenen med lommerusk i baklomma (syv-åtte kroner), lånte nok til å kjøpe et par pakker, betalte tilbake gjelden med 2-300% avanse og gikk hjem med en mellom 100 og 200 kroner.

Egentlig gjorde jeg det bare for å kunne spise "gratis" is, og det hele begynte med at jeg solgte fire av 16 is for sånn å dekke innkjøpsprisen av pakken.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Jævla klovn. Stjæling er bare lame

Det er ikke stjeling så lenge man ikke blir tatt....

Eh, jo? Du virker som en kjekk, ung idiot.

vel.. kan jo si jeg er ganske kjekk og ung da...

Jeg kan bekrefte det!

Hvis du har den instillingen kommer du til å slite seinere i livet ditt, garantert... Og jeg gleder meg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Husker i 8. klasse når jeg og en god klassevenninne fant ut at vi ikke gadd å ha bading, så vi stakk. Når vi endelig klarte å snike oss bort fra skoleområdet løp vi på butikken og kjøte masse snop, så satt vi oss et sted og bare slappa av. Men så plutselig ringte moren min, og jeg var dum nok til å ta telefonen. Hun var hysterisk og lurte på hvor vi var, for rektoren hadde ringt hjem til foreldrene våres og spurt etter oss, siden vi ikke hadde kommet til timen og ingen i klassen visste hvor vi var (jo, hele resten av klassen visste det faktisk). Det hadde tenkt å starte leteaksjon og var redd vi hadde gått på isen på vannet utenfor skolen (det var vinter).

Så gikk vi tilbake til skolen etter mye kjeft over telefon, og fikk masse dumme spørsmål av rektoren, så gav hun oss gjensitting i 3 dager, men det ble heldigvis ikke noe av, for mora til venninna mi kom og kjefta de huden full. :D

Det var egentlig jævlig morro, og vi slapp å få noe slags straff. Det eneste var et par lærere som gav oss mange stygge blikk etterpå, (de hadde visst gått rundt og spurt flere klasser på skolen om noen visste hvor vi var). Det eneste jeg ikke skjønner er hvordan klassen vår klarte å være dumme nok til å ikke si at vi bare hadde gått en tur isteden for at det ble satt i gang leteaksjon og greier.

Lenke til kommentar
Litt hardtå sette dem ut i fjellene i kasakhstan, synes du ikke? Noen høerr bare ikke hjemme på skolen, og dessuten, må du innrømme at gutten er smart når han eier alle lærerne med de pengene :D Og brus butikk i skapet= Epic win!!

Brusbutikken var artig.

Han "eide" da ingen, bare lurte dem trill rundt og misbrukte den tilliten han var gitt.

At lærerne ga en bråkmaker som ham ansvaret for klassens penger vitner også om de aktuelle personenes blåøydhet.

Om ikke Kasakhstan, så i alle fall Sibir. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...