_tHokA_ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Skal sette på noen nye lamper på bilen og lurer på om dette er noe likt de facelift lampene? Facelift lampene jeg har sett på Jeg har en 97mod med delt lykt (hovedlyset er en del og blinklyset er en annen del) Ønsker da å kjøpe nye for å få facelift utsende.. Og kan noen oversette dette: Diese Scheinwerfer können auch für die älteren Baujahre(94-99) verwendet werden, jedoch muß dann der Anschlußstecker geändert werden und das Blech an der Innenseite des Kotflügels, an dem der Blinker befestigt ist, entfernt werden, da die Facelift Scheinwerfer ja eine komplette Einheit mit Blinker sind. Dieser Umbau ist mit sehr geringen Aufwand durchzuführen und verleiht dem Fahrzeug nachher eine völlig neue Optik(Facelift) Endret 12. august 2008 av _tHokA_ Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Disse frontlykter kan brukes også for de eldre års bygging (94-99), men deretter vegg plugin må endres, og det må fjernes metall på innsiden av fanger, der hvor blinklys signalet er festet, ettersom facelift frontlys er en komplett enhet med blinklys signal. Denne endringen er å bli fullført på svært små utgifter og gir til bilen etterpå en helt ny optikk (facelift) dette er direkte oversatt. Eller engelsk om det er lettere for deg: These headlights can be used also for the older years of construction (94-99), however then the wall plug must be changed and be removed the sheet metal in the inside of the fender, to which the turn signal is fastened, since the Facelift headlight is a complete unit with turn signal. This change is to be accomplished at very small expenditure and lends to the vehicle afterwards a completely new optics (Facelift) Endret 14. august 2008 av audifreek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå