Gå til innhold

Skal begyne å spille Wow snart, trenger tips.

Anbefalte innlegg

Hei, skal kansje begyne å spille Wow igjen om et par dager i forbinelse med recruit kampanjen. Snakka med en på Diskusjon.no på Msn vi avtalte at vi hvertfall skulle spille på Pvp server. Vet ikke hvorfor, men han ville helst det, så kan noen fortelle meg detaljert hva som er forskjell på vanlig og Pvp server? Når det kommer til Class så har jeg lyst til å teste ut Pala, noen som kan dele erfaringer med pala? Om vi skal ta Horde eller Ally vet vi ikke helt, men blir det Horde, så må jeg jo bli Bloodelf for å bli Pala. Men vist det blir Ally så vet jeg ikke helt hvilken rase jeg skal ta. Hvilken Rase på Ally er best med Pala? Og kan noen komme med tips om Pvp Servere med mange Norske og Nordiske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-161766

Jeg personlig begynte med WoW igjen etter et par måneder uten for ca. 2.uker siden. Kan ikke si at jeg angrer på det. Her går det i Horde med min trofaste Blood Elf - Mage (Bronze Dragonflight - Normal Realm). Normal er best i mine øyne, da jeg finner det som rolige realms og spille på, men det finnes de som tror det er PVP også. Om du skulle valgt å spille på Alliance og som Paladin. Tror jeg hadde gått for Draenei. Lykke til! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...