Gå til innhold

Djuice nettbestilling - problemer?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå prøvd utallige ganger å bestille meg djuice zero fra telenor.no, men jeg får hele tiden en feilmelding når jeg har kommet til siste steg i bestillingen, og skal trykke på send. Det står at nettbestilling ikke er tilgjengelig fordi en feil har oppstått.

 

Telenor kundeservice derimot påstår at det skal fungere?

 

Noen som har opplevd dette de siste dagene, eller vet om hva som gjør at dette skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette problemet kan oppstå hvis du har restriktive instillinger på cookies i nettleseren din, prøv å sjekke disse. Fikk samme problem jeg også sist jeg skulle bestille gjennom Telenor sin nettside, fungerte fint etter jeg tillot cookies fullt ut (endret dette tilbake til standardinnstilling etter bestillingen var gjennomfør).

Lenke til kommentar

Takk for svar, men dette løste dessverre ikke problemet. Har nå prøvd med 4 forskjellige nettlesere, og det sier stopp ved siste punkt i bestillingen uansett hva jeg gjør, så jeg begynner å bli usikker på om feilen ligger hos meg eller TeleNor

Lenke til kommentar

Jeg hadde og problemer da jeg skulle bestille Telenor FriFix. Jeg trykte send, så kom det opp en beskjed om at det hadde oppstått en feil i systemet slik at det ikke gikk an å fullføre bestillingen.

I følge kundeservice skyldes det at nummeret mitt lå hos Tele2. Ikke skjønner jeg hvorfor det skulle ha noe å si hvilken operatør jeg ville portere fra, men så sa de iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...