radio_y1 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei, jeg har nå prøvd utallige ganger å bestille meg djuice zero fra telenor.no, men jeg får hele tiden en feilmelding når jeg har kommet til siste steg i bestillingen, og skal trykke på send. Det står at nettbestilling ikke er tilgjengelig fordi en feil har oppstått. Telenor kundeservice derimot påstår at det skal fungere? Noen som har opplevd dette de siste dagene, eller vet om hva som gjør at dette skjer? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Dette problemet kan oppstå hvis du har restriktive instillinger på cookies i nettleseren din, prøv å sjekke disse. Fikk samme problem jeg også sist jeg skulle bestille gjennom Telenor sin nettside, fungerte fint etter jeg tillot cookies fullt ut (endret dette tilbake til standardinnstilling etter bestillingen var gjennomfør). Lenke til kommentar
radio_y1 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Takk for svar, men dette løste dessverre ikke problemet. Har nå prøvd med 4 forskjellige nettlesere, og det sier stopp ved siste punkt i bestillingen uansett hva jeg gjør, så jeg begynner å bli usikker på om feilen ligger hos meg eller TeleNor Lenke til kommentar
RufusRotte Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg hadde og problemer da jeg skulle bestille Telenor FriFix. Jeg trykte send, så kom det opp en beskjed om at det hadde oppstått en feil i systemet slik at det ikke gikk an å fullføre bestillingen. I følge kundeservice skyldes det at nummeret mitt lå hos Tele2. Ikke skjønner jeg hvorfor det skulle ha noe å si hvilken operatør jeg ville portere fra, men så sa de iallefall. Lenke til kommentar
radio_y1 Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Akkurat samme problemet som jeg hadde, fant du/kundeservice noen videre løsning på problemet enn det du skrev her tidligere idag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå