nor_ranger Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 a7n8x deluxe og xp2500 barton. Har flashet bios med 1002 oppgradering som anbefalt av asus, nå kan jeg stille multiplier over 11 men fsb bare til 166 Kan noen forklare meg hvordan jeg får over 166mhz, er ny i gamet så detaljer mottas med glede Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 a7n8x deluxe og xp2500 barton. Har flashet bios med 1002 oppgradering som anbefalt av asus, nå kan jeg stille multiplier over 11 men fsb bare til 166 Kan noen forklare meg hvordan jeg får over 166mhz, er ny i gamet så detaljer mottas med glede Er ikke det bare å sette i BIOS da? Har ikke A7N8X slev men et annet Nforce kort. Der sitller jeg busshastighet 1 og 1 MHz. Mulig du åpne for den muligheten ved å velge mellom opsjoner for klokking. I EPoX kortet sperrer vel "Optimal" for de fleste OC opsjoner, mulig du har noe liknende i Asus kortet Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 ja det er noe litt ned på menyen der som må settes på "user defined" eller noe slikt, da kan du stille fsb som du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå