Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ja, altsa, den vanlige micen som følger med har knekt og blitt ødelagt av en eller annen grunn, så jeg trenger nytt, har sett på vanlig, men så også wireless. Er wirelessen noe spesielt bedre? eller burde jeg spare 400 kr? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Personlig syntes jeg det er deilig å slippe kabelen mellom kontrolleren og headset'et. Du slipper også den fæle bøylen over hodet. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Er det mye lagg i Wireless headsette? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ikke lag i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 da tror jeg at jeg venter til jeg får lønning og kjøper trødlaust.. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg har trådløst, jeg opplever det som nokså bra. Det har en tendens til å gnage litt på øret ved lengre bruk, men da bytter jeg bare øre. En periode fikk jeg kommentarer fra andre om at det skurret litt når jeg snakket men det er lenge siden, vet ikke hva det kom av. Det lønner seg imidlertid å ha et kablet headsett i backup i tilfelle batteriet på det trådløse går tomt, man kan nemlig ikke bruke det mens det lader. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Alle jeg har snakket med som har brukt trådløst headset har vært lave og skurrete og ofte vanskelig å forstå. Jeg skal aldri ha det headsettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå