Paradoxia Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg har nettopp bestilt ny pc. Jeg har ikke så veldig mye peiling angående dette. Så jeg bestilte pc fra Komplett via PCbyggeren. Mitt spørsmål er. Ser dette bra ut? Hvilke hardt krevende spill kan jeg kjøre? Hovedkort: MSI P6NGM-FD, nForce-630i+GF7100, m-ATX Socket-775, DDR2, DVI, GbLAN, PCI-Ex16 Prossesor: Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz 1333Mhz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte Minne: Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB PC5400 Kit w/two matched CM2X1024-5400C4 Dimm's Skjermkort: Gainward GeForce 9600GT 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP Opperativsystem: Windows Vista Home Premium Takk. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ikkje at eg er den personen med mest peiling her, men du skal kunne klare Crysis på medium vertfall, COD4 burde også gå veldig greit, men du vil nok slite med å få det på high i dei tyngste spela. Men her er nok andre som har ein del meir peiling enn meg på ditta ponktet. Maskina er vel grei sann sett, CPU er av en eldre versjon, hadde kansje gjorts seg med litt raskare ram. Men sida du har bestilt so er det nok litt vanskelig og gjere endringar ja. Lenke til kommentar
Paradoxia Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Ikkje at eg er den personen med mest peiling her, men du skal kunne klare Crysis på medium vertfall, COD4 burde også gå veldig greit, men du vil nok slite med å få det på high i dei tyngste spela. Men her er nok andre som har ein del meir peiling enn meg på ditta ponktet. Maskina er vel grei sann sett, CPU er av en eldre versjon, hadde kansje gjorts seg med litt raskare ram. Men sida du har bestilt so er det nok litt vanskelig og gjere endringar ja. Da ser det lovende ut. Jeg er ikke den som setter så veldig mye krav til maskinene mine. Men jeg må kunne spille uten å lagge værtfall.. Noen flere innspill? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Den er grei, men egentlig ikke bra nok for en splitter ny PC. - nForce brikkesett er ingens førstevalg. P45 eller X48 er de mest populære og stabile Hovedkortene. - OK prosessor, men det finnes både bedre og billigere CPU i Intel Core 2 Duo E8500 og Intel Core 2 Duo E8400 - God Ram, men man bør gå for PC6400 type minnebrikker og helst 4GB. - OK skjermkort, men HD 4850 gir deg mye mer valuta for pengene. Lenke til kommentar
Paradoxia Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Den er grei, men egentlig ikke bra nok for en splitter ny PC.- nForce brikkesett er ingens førstevalg. P45 eller X48 er de mest populære og stabile Hovedkortene. - OK prosessor, men det finnes både bedre og billigere CPU i Intel Core 2 Duo E8500 og Intel Core 2 Duo E8400 - God Ram, men man bør gå for PC6400 type minnebrikker og helst 4GB. - OK skjermkort, men HD 4850 gir deg mye mer valuta for pengene. Ok, tusen hjertelig takk for hjelpen. Men håper på flere svar. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Den er grei, men egentlig ikke bra nok for en splitter ny PC.- nForce brikkesett er ingens førstevalg. P45 eller X48 er de mest populære og stabile Hovedkortene. - OK prosessor, men det finnes både bedre og billigere CPU i Intel Core 2 Duo E8500 og Intel Core 2 Duo E8400 - God Ram, men man bør gå for PC6400 type minnebrikker og helst 4GB. - OK skjermkort, men HD 4850 gir deg mye mer valuta for pengene. Ok, tusen hjertelig takk for hjelpen. Men håper på flere svar. Ok pc det der visst du ikke er en hard-core gamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå