Gå til innhold

Nettverkskort med g- eller n-teknologi?

Anbefalte innlegg

Hei

Har et spørsmål jeg håper noen kan svare på. Er det stor forskjell fra g-teknologien som trådløse nettverkskort benytter seg av, og n-teknologien? Er det noen som har positive og/eller negative erfaringer? Jeg går ut fra at jeg må ha både en router og et trådløst nettverkskort som støtter n-teknologien for å kunne utnytte de positive oppgraderingene som følger med denne teknologien?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei

Har et spørsmål jeg håper noen kan svare på. Er det stor forskjell fra g-teknologien som trådløse nettverkskort benytter seg av, og n-teknologien? Er det noen som har positive og/eller negative erfaringer? Jeg går ut fra at jeg må ha både en router og et trådløst nettverkskort som støtter n-teknologien for å kunne utnytte de positive oppgraderingene som følger med denne teknologien?

N-teknologien kan overføre 5x raskere enn G. Vet ikke noe om stabiliteten på dette fremfor G, men hvis du har en del penger, vil nok det være greit å kjøpe en N-router og nettkort nå. Vær obs på om du har andre maskiner med G-teknologien der. Da vil det kanskje lønne seg å kjøpe en med g fremfor en med n. Ellers er vell ikke G-teknologien alt for treg for dagens bruk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...