TimmyTheRapboy Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei Har et spørsmål jeg håper noen kan svare på. Er det stor forskjell fra g-teknologien som trådløse nettverkskort benytter seg av, og n-teknologien? Er det noen som har positive og/eller negative erfaringer? Jeg går ut fra at jeg må ha både en router og et trådløst nettverkskort som støtter n-teknologien for å kunne utnytte de positive oppgraderingene som følger med denne teknologien? Lenke til kommentar
Thoraxxx Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hei Har et spørsmål jeg håper noen kan svare på. Er det stor forskjell fra g-teknologien som trådløse nettverkskort benytter seg av, og n-teknologien? Er det noen som har positive og/eller negative erfaringer? Jeg går ut fra at jeg må ha både en router og et trådløst nettverkskort som støtter n-teknologien for å kunne utnytte de positive oppgraderingene som følger med denne teknologien? N-teknologien kan overføre 5x raskere enn G. Vet ikke noe om stabiliteten på dette fremfor G, men hvis du har en del penger, vil nok det være greit å kjøpe en N-router og nettkort nå. Vær obs på om du har andre maskiner med G-teknologien der. Da vil det kanskje lønne seg å kjøpe en med g fremfor en med n. Ellers er vell ikke G-teknologien alt for treg for dagens bruk Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 en N-draft router er vel bakover kompitabel så gå for N draft. Har du også et N draft nettverkskort så har du som sagt 5x raskere overføring og myyye lenger rekkevidde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå