nor_ranger Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 God kveld folkens, Jeg har et asus a7n8x deluxe hk og en amd xp2500 barton cpu I bios kan jeg stille mellom 100 til 166 fsb, kan jeg få høyere alternativ? evt hvordan?? Lenke til kommentar
evertos Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jepp, men du er nødt til å hive in siste bios til det kortet.. Funker ikke høyere med de første Lenke til kommentar
nor_ranger Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 jeg har flashet bios med den nyeste versjonen.... hvilken versjon tenkte du på? Jeg brukte 1002 Lenke til kommentar
-=UniCorn=- Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 du må sette en eller to user defines i biosen bare Lenke til kommentar
nor_ranger Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Hvilken user define, første gang jeg var inne i bios i det hele tatt var i sist uke når jeg samlet min første pc. Er litt redd for å gjøre feil, kan noen forklare step by step? takk på forhånd hilsen dah noobah :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå