TheBassMan Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Klarer ikke å bestemme meg, av hvilke av disse 2 : 1. HP Pavillion DV 1095oe 2. Acer Aspire 5930G Tror jeg kommer til å velge 1. HP Pavillion DV 1095oe... Siden jeg syns det ser bedere ut.. Men jeg vil jo ha mest for penga... Noen med Ekspertise råd her? Tenkte jeg skulle handele i morgen, hadde vært kjempe fint med litt veiledning =) Endret 13. august 2008 av TheBassMan Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) ***Forandret*** Endret 13. august 2008 av TheBassMan Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 HVILKEN valkte du? Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 HVILKEN valkte du? Fikk aldri noe særlig hjelp... Og jeg var kanskje litt utålmodig Men valget mitt falt tilslutt på HP Pavillion DV 1095oe, den fikk strålene kritikk på denne siden her : http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4555 Å dessuten er den rålekker kraftig, å har det meste + litt ekstra som f.eks Fjernkontroll(praktisk når du sitter litt unna å ser på film, styre alt) Å fingeretupp avleser( Kanksje totalt unyttig, men det er en artig detalje) Så langt er jeg STRÅLENDE fornøyd Digg å endelig pensjoerne den gode 5år gamle laptoppen Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 hvordan funker den på tunge spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå