Amberlamps Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Hei. Kjørte en liten tur med ATV'n min idag og ganske så rask kunne jeg høre at turtallet økte en god mengde, noe som gjør at den skjærer seg når jeg putter den i revers. Å setter jeg den i Nøytral som er vanlig når jeg har stoppet mopeden, øker turtallet noe enorm at jeg må bare vri av tenninga. Noen som vet hva det kan være? Endret 12. august 2008 av DSG Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det kan være falskluft, se etter steder hvor det kan komme luft inni motoren. Utenom luftfilteret da seff Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Det kan være falskluft, se etter steder hvor det kan komme luft inni motoren. Utenom luftfilteret da seff Tenker du på hull og slikt da? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 for at det skal "kvalifisere" til falsk luft så må det skje etter forgasseren hvis jeg husker riktig. det vanlige er jo at overføringa mellom forgasser og motor morkner og sprekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå