QBab Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Allright, jeg har snudd opp ned på livets tillstand og begynt å trene! *Hurray!* Dagens spørsmål går ut til alle treningsnarkomaneforumtroll: Burde jeg ta proteintilskudd etter til eksempel en lengre joggetur, eller en middels hard treningsøkt på over 1 time? Dette gjelder forsåvidt også karbohydrat tilskudd. Da bunner det i grunn ned til, hvem, hva og hvor ... eller når tid kanskje, er kosttilskudd og foretrekke? Er proteiner og andre vidunderkurer dedikerte til bodybuildere? Følg med i neste innlegg av QBab løser et treningsmysterium! Endret 12. august 2008 av QBab Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 *Trommevirvel*... Proteintilskudd er bare bullshit, du får nok gjennom vanlig kosthold. *Enda en uventet trommevirvel*... Qbab har tydeligvis spist litt for mye karbohydrater! Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Alt dette kommer an på hvordan du spiser ellers. Har du mye protein i kosten allerede så trenger du antagelig ikke noe ekstra. Et proteintilskudd er kanskje mer aktuelt om en driver med litt tyngre styrketrening. Proteintilskudd er langt fra å være bullshit. Men igjen så kommer det an på hva man trener. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Etter hva jeg har hørt så er det ikke skadelig og spise for mye protein, om kroppen ikke har bruk for det så sender den det bare igjennom systemet og ut i avføringen. Siden jeg da tilfeldigvis har en 5 kg dunk med pulver stående, så hadde det vel ikke vert så dumt å spise litt av den av og til? Selv om jeg ikke trener styrke that is. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det kommer helt ann på kostholdet ditt ellers. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Tror det kan bli litt lite protein inntak til tider. Er litt sløv på å lage de heftigste middager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå