austheim Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Har en Hewlett-packard pc med Genuine Intel®CPU 2140 @1.60GHZ Prossesor Med 2 GB ram/minne 300w strømforsyning. Så jeg lurte som sagt på om skjermkortet :Radeon HD 4870 er for kraftig til min pc,har ikke lyst til og kjøpe et som jeg ikke kan utnytte ordentlig. Vis ja, kan noen anbefale meg et annet,gjerne et som ikke lager for mye støy. Takker for svar : ) Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Svaret er vel ganske enkelt at cupen blir vertfall flaskehals, sto lite om kva slags minne det er, men 300W straumforsyning blir vel i det minste laget for skjermkortet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Du er heldig om strømforsyningen driver skjermkortet alene, for å si det sånn. Og prosessoren er ikke noe å skryte av Lenke til kommentar
austheim Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Takker for svar,ikke helt som jeg hadde håpet Men kan noen da anbefale et kort, kan skifte strømforsyningen vis nødvedig Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Som du ser, skjermkortet+PC bruker rundtomkring 280W ved belastning. En spak 300W'er blir nok som alle de andre sier for lite, desverre. ATI 3850 eller 3870 burde du kanskje klare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå