Datasmurf Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Hei! Jeg har et 2 år gammelt Logitech Z-5500 jeg koser meg med, men da jeg skulle sette på en film i dag, var lyden helt vrengt og volumet gikk opp og ned med noen minutters mellomrom. Veldig frustrererende. Det funker helt greit å høre musikk på det og det funker i spill også, vel, det funker i det eneste jeg har prøvd, THPS2. Er det høyttalerne, lydkortet (Creative SB X-Fi Extreme Music) evt. et kodek eller to det er noe feil med? Mvh, .sjur Endret 15. august 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Fungerer sanger, f.eks. på youtube normalt? Kan hende det er software error også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Det vet jeg ikke, jeg har ikke internett på den maskina, så jeg får bare testa musikk og film og spill som allerede ligger der. Aner ikke hvordan jeg skulle ha gått frem for å koble høyttalerne til laptopen heller, mtp. begrensede innganger på den (laptopen er den eneste maskina med internett). edit: Har prøvd å spille av film i forskjellige avspillere (wmp, vlc, winamp, bsplayer, real, qt), og filmer av forskjellige typer (mov, avi, mpeg, rv, 3gp etc) uten at det hjelper noe særlig. edit2: Oppdaga også at visse sanger hører jeg bare bassen i, selv om det ikke skulle være noe særlig bass i de og ingen diskant eller annet. edit3: Hmm, det gjelder i spill også, men mye mindre hyppig enn film. Endret 12. august 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er kontrollenheten veldig varm? Overoppheting av kontrollenheten virker som et ganske vanlig problem på dette anlegget. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Den er ikke noe særlig varm å ta på, så jeg vil ikke si det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Jeg fant ut hva det var som var feil. Eller jeg fant i alle fall synderen. Det var lydkortet. For jeg prøvde å sette i mitt gamle Audigy 2 ZS Platinum Pro, og da fungerte ting igjen. Får bare kjøpe meg et nytt lydkort da. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Bra du fant det ut. Skriv [LØST] i topicen din da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå