Redak Tøren Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Jeg leter og leter men finner aldri det jeg faktisk er ute etter. Det vil si: Jeg har ikke funnet den optimale løsningen. Jeg er ute etter en editor ikke ulik den vi skriver i når vi poster innlegg i dette forumet. Funksjonalitet: Når man trykker på en knapp skal koden sendes til textarea. Jeg får til dette selv, men da alltid i enden av allerede skrevet tekst. Jeg ønsker innholdet (eks: <B>) sendt dit markøren er, og en annen ting jeg ikke får til er å adde <B></B> til start og slutt av markert tekst. Det må finnes ferdige script der ute som kan gjøre dette. Noen som har et godt tips om hvor? På forhånd takk PS: <> = [] Endret 12. august 2008 av atomtissetasen Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Edit: Løst Endret 12. august 2008 av atomtissetasen Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Så veldig lite løst ut, hvis du legger ut løsningen bidrar du til at andre med samme problem kan få løsningen på dette. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har personifisert koden for mye, men vurderte det ja. Jeg skal komme opp med en direktelink til scriptet senere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå