Krabbepimpen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Skal begynne på vgs og kjøpte da selfølgelig en berbar pc som jeg fant Acer Aspire 15.4", den er helt grei til både jobbing og litt spilling som cs/wow men etter flere dager på jakt etter en ryggsekk har jeg ikke funnet noe som er rimligt og på lager... fant noen på komplett.no men selfølgeligt var di ikke på lager og skulen begynner 18.august så jeg må bestille snart. er ikke sikker på om dette var den rette forumkategorien :S men om noen kunne hjelpet meg ville det vert fint! Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Ser etter en sekk som ikke bare har plass til pcen men også bøker, matboks og penal Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=70728 Kjenner en som har den der, og han bruker bare den på skolen. Plass til mye annet enn bare pc-en. Edit: Du får kjøpt den i elprice sine butikker. Endret 12. august 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Evt så kan du bevege deg ut av rommet ditt og se på lolale el butikker, og de fleste bokhandler har også slikt. De har også rimlige gode sekker på butikkene på høgskoler og universiteter.. musa Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Kan anbefale at du titter i lokale veskebutikker, morris eller hva det heter f.eks. Jansport og Eastpak har gode sekker, de har forøvrig 30 og 25 års garanti. http://www.jansport.com/js_product_thumb.php?cid=2200 http://www.e-eastpak.com/site/eastpak.php#section=bags;232 Endret 12. august 2008 av mandela Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Kjøp Bergans sekken som har PC lomme, romslig sekk med gode reimer. Sport butikker har den garanatert, om den ikke er blitt utsolgt. Endret 12. august 2008 av Core2dou Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Den første linken din fungerer ikke og den andre er ikke norsk, tviler på at du tjener noe særlig på å importere. Men som sagt ta en tur rundt å se litt. Regner med at butikkene nå er fylt opp med alt du trenger til skolestarten. Kjøp Bergans sekken som har PC lomme, romslig sekk med gode reimer. Sportsbutikker har den garanatert, om den ikke er blitt utsolgt. De sekkene er forferdelig dyre. 2 år siden jeg kjøpte en og da kosta de 1000-lappen, vet ikke hvor mye der er nå. Det har sikkert ikke blitt billigere. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Den første linken din fungerer ikke og den andre er ikke norsk, tviler på at du tjener noe særlig på å importere. Hvis du leser posten min, så anbefaler jeg å sjekke ut en lokal veskesjappe. Lenkene jeg postet er for å se på produsentens hjemmeside hva de tilbyr slik at man kan sjekke de ut før man kommer til butikken Lenke nr.1 funker i Firefox, men ikke i Opera av en eller annen grunn Her er Operalenken: http://www.jansport.com/js_product_thumb.php?cid=41 Uansett så er det bare å trykke på laptop eller computer på nettsidene til Jansport. De koster rundt 500,- på morris. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 @Krabbepimpen: Vær mer opptatt av at sekken er god, solid og har nok plass enn at sekken skal være rimelig. Husk at du skal bruke denne relativt mange dager i mange år. Og kanskje du skal bruke den i langt flere år enn bare noen få. Ellers er veilende pris på en Bergans XO Business 30L kr 700,-. Det er en knallgod sekk, som virkelig holder og er meget behagelig å bære. Ellers er mandela sitt råd ikke dumt, Jansport sine sekker finner du på Morris koffert/veskeforretning og på SmartClub. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Berbar ryggsekk? Det er vel alle? Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) masse svar!, skal kikke litt på nettet nå. skal også til tannlege imorgen da stikker jeg bort til noen kjøpesenter og ser om jeg kan finne noe Endret 13. august 2008 av Krabbepimpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå