Gå til innhold

På jakt etter berbar ryggsekk!

Anbefalte innlegg

Skal begynne på vgs og kjøpte da selfølgelig en berbar pc som jeg fant Acer Aspire 15.4", den er helt grei til både jobbing og litt spilling som cs/wow :p

men etter flere dager på jakt etter en ryggsekk har jeg ikke funnet noe som er rimligt og på lager... fant noen på komplett.no men selfølgeligt var di ikke på lager og skulen begynner 18.august så jeg må bestille snart. er ikke sikker på om dette var den rette forumkategorien :S men om noen kunne hjelpet meg ville det vert fint!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den første linken din fungerer ikke og den andre er ikke norsk, tviler på at du tjener noe særlig på å importere. :p

Men som sagt ta en tur rundt å se litt. Regner med at butikkene nå er fylt opp med alt du trenger til skolestarten.

Kjøp Bergans sekken som har PC lomme, romslig sekk med gode reimer.

Sportsbutikker har den garanatert, om den ikke er blitt utsolgt.

De sekkene er forferdelig dyre. 2 år siden jeg kjøpte en og da kosta de 1000-lappen, vet ikke hvor mye der er nå. Det har sikkert ikke blitt billigere.

Lenke til kommentar
Den første linken din fungerer ikke og den andre er ikke norsk, tviler på at du tjener noe særlig på å importere. :p

Hvis du leser posten min, så anbefaler jeg å sjekke ut en lokal veskesjappe. Lenkene jeg postet er for å se på produsentens hjemmeside hva de tilbyr slik at man kan sjekke de ut før man kommer til butikken ;)

Lenke nr.1 funker i Firefox, men ikke i Opera av en eller annen grunn :dontgetit:

Her er Operalenken: http://www.jansport.com/js_product_thumb.php?cid=41

Uansett så er det bare å trykke på laptop eller computer på nettsidene til Jansport. De koster rundt 500,- på morris.

Lenke til kommentar

@Krabbepimpen:

Vær mer opptatt av at sekken er god, solid og har nok plass enn at sekken skal være rimelig. Husk at du skal bruke denne relativt mange dager i mange år. Og kanskje du skal bruke den i langt flere år enn bare noen få.

Ellers er veilende pris på en Bergans XO Business 30L kr 700,-. Det er en knallgod sekk, som virkelig holder og er meget behagelig å bære.

Ellers er mandela sitt råd ikke dumt, Jansport sine sekker finner du på Morris koffert/veskeforretning og på SmartClub.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...