HaterDiskus Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Ettter å ikke ha gått i annet enn Vans og Converse den siste tiden var det en enorm befrielse å endelig få seg noe annet. De lyser opp litt, men jeg liker dem. Kjøpte de i både grønn/gul/svart og gul/brun. Bilder kan ses her. EDIT: La til link. Endret 12. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Så bra ut! Jeg hater personlig Vans og Converse, men det er meg det. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 De lyser opp på mørke kvelder de Jeg foretrekker DC synes de er fine selv om de er litt dyre så holder de lenge. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Så bra ut! Jeg hater personlig Vans og Converse, men det er meg det. Takker. Ja, Vans og Converse er uendelig kjedelig. Jeg begynte å bruke det før wannabe-rock/emo-kidza begynte å bruke det, og har liksom bare fortsatt med det. Glad jeg endelig har kommet meg ut av det. De lyser opp på mørke kvelder de Jeg foretrekker DC synes de er fine selv om de er litt dyre så holder de lenge. De lyser definitivt opp ja. Enig i at kvalitet kommer før pris. Nå var jo ikke disse så dyre, men håper at de holder en stund. Nå er jo jeg vant til Vans da, som går opp i liminga etter 2 uker, så dette blir nok bra. EDIT: Srivefeil. Endret 12. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå