Slonken Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Testet dette spillet idag og det fungerer overraskende bra på min Macbook, grafikken og gameplayet er helt topp! Og ikke minst er spillet gratis, sehttp://www.sauerbraten.org/ for mer info Noen andre som har spill som fungerer fint på macbook ?? Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Urban Terror fungerer helt fint, gratis dette også, faktisk noe av det bedre FPS som kan kjøres på laptop Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 ELSKER at du svarer på dine egne spørsmål! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Skal vi liste spill, kanskje på liknende vis som i programvaretråden, eller bare FPS-spill? Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 En liste med spill hadde ikke vært så dumt! Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 få med hvilken mac det er testet på, og litt info om grafikk og gameplay må vi ha med! ELSKER at du svarer på dine egne spørsmål! får de beste svarene da Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 America's Army, eit spel eg liker veldig godt vertfall. Den Amrikanske hæren som har lansert spelet. Det er gratis, å ganske så artig Eg har ikkje fått prøvd det på mac endo, MacBooken er ganske fersk. Last ned her! Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 hvordan går americas army på en macbook?? hakker?? Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Eg har ikkje fått prøvd det endo, spelet er lastet ned og klart, men har ikkje tatt meg tid endo. Men så snart eg får prøvd så skal eg nå dela erfaringen med macboob Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Nå er vel Americas Army oppe i versjon 2.8.NOE, og jeg tror ikke at den versjonen er kompitabel med 2.5 som er nyeste til Mac. Noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Americas Army er nå oppe i versjon 8.x.x noe ja, men jeg fant ingen nedlastningslink til Mac, så prøver meg på linken over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå