Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Heisann, Jeg har hva jeg anser for å være en ganske kurrant maskin, men jeg føler at skjermkortet nå begynner å bli en aldri så liten flaskehals. Har sett at man nå får 8800 GTX til rundt 1500,- og synes det virkelig ganske kurrant, vil det være en merkbar forskjell ved å oppgradere til dette? Eller har dere noen andre kort å anbefale? Ser for meg en makspris på rundt 2000,-. Oppsettet mitt i dag er som følger: MSI 975X Platinum PowerUP Ed. Intel Core 2 Quad Q6600 Corsair TWIN2X 6400 4096MB ATI Radeon X1900 GT Maxtor Diamond Max Plus 10 250GB 2 x Samsung SpinPoint T166 500GB Samsung SpinPoint F1 750GB LG L226WTQ-SF Windows Vista Home Premium 64-bit Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 selvsagt vil du merke forskjeld. fortell heller hva du spiller, for ati og nvidia er ikke like gode på alle spill.. og dx 10.1 har vist seg å vere litt sprekere en 10.0 så ati hd4xxx serien er kansje verd å se på? men nå kommer jo dx11 snart også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det er i hovedsak spill basert på Source- og Unreal-motorene. Så vidt jeg har forstått er ATI bedre på Source, mens Nvidia er bedre på Unreal Engine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har dog lest at endel er misfornøyde med Nvidia sine driverpakker, men så har jo Nvidia lenge hatt sprekere kort i tillegg til at de nå har starta med PhysX på skjermkort, men dette gjelder kanskje ikke kort i min prisklasse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå