Gå til innhold

2xhd4870 vs. hd4870x2?

564215

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva tror du jeg mener når jeg lenker til 4870X2 kort?

Kortene yter ganske likt, men med X2 slipper du å holde på med Crossfire hovedkort, får også ekstra minne. Prisen er også lik eller billigere om du velger X2 TEST

Sorry :p

Kan man kjøre 2 stk. hd4870x2 i crossfire?

Lenke til kommentar
Hva tror du jeg mener når jeg lenker til 4870X2 kort?

Kortene yter ganske likt, men med X2 slipper du å holde på med Crossfire hovedkort, får også ekstra minne. Prisen er også lik eller billigere om du velger X2 TEST

Sorry :p

Kan man kjøre 2 stk. hd4870x2 i crossfire?

du kan køre 2x av 4870x2 i crossfire ja

Lenke til kommentar
Det kan du, men tror ikke det er særlig hensiktsmessig om du ikke har enorm skjerm og skikkelig prosessor.

Les litt i DENNE artikkelen.

Jeg ville bare kjøpt et X2 og latt det være med det inntil videre.

Du må ha ein del power under panseret for å drive 2 *X2, MEN vet du/noen hvor mye vi snakker om??

Eg kjører ein Q9450 på 3.7 stabilt, er det nok power til å drive det fullt ut??

Eller snakker vi om at en må vente til ny socket å Nehalem kommer???

Lenke til kommentar

Har ærlig talt ikke peiling, men du får det ikke så mye kraftigere enn Q9450 på 3,7GHz pdd.

Noe vil da uansett være en "flaskehals", så om du har pengene og ønsker det råeste så er 2 x 4870X2 veien å gå.

Virker da som driverne fortsatt er litt buggy, og kan ikke se at det er noe poeng i å betale 4000 kr for et par fps ekstra i enkelte tilfeller. Har da tatt utgangspunkt i testen til TT.

Står fortsatt på anbefalingen kjøp et enkelt 4870X2 og se hva som skjer framover før du evt kjøper et til.

Lenke til kommentar
Har ærlig talt ikke peiling, men du får det ikke så mye kraftigere enn Q9450 på 3,7GHz pdd.

Noe vil da uansett være en "flaskehals", så om du har pengene og ønsker det råeste så er 2 x 4870X2 veien å gå.

Virker da som driverne fortsatt er litt buggy, og kan ikke se at det er noe poeng i å betale 4000 kr for et par fps ekstra i enkelte tilfeller. Har da tatt utgangspunkt i testen til TT.

Står fortsatt på anbefalingen kjøp et enkelt 4870X2 og se hva som skjer framover før du evt kjøper et til.

Da avbestiller jeg 4870-korta og venter på 4870x2 heller. Kunne helst tenke meg å kjøpe fra netshop. Tar det lang tid før f.eks. netshop får inn nye skjermkort? :cool: Og hvor lang tid tar det før de blir utsolgt? Og hvor mange skjermkort får Nethshop inn om gangen?

Lenke til kommentar
4870X2 Crossfire-X scaling

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=197648

Crossfire-X scaling er bra som dere ser. men unsett vil jeg venta litt prisen droper litt kjøpe 2x av 4870x2

og foresten 4870x2 holder bra til alle spill enda

Hva mener du med at det fortsatt holder på bra til alle spill endå? Det er jo nettopp blitt lansert og er det kraftigste skjermkortet ute! Hihi!

Endret av Peachy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...