Bruker-168731 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 jeg har lyst å lage hjemmeside der gjester kan bli medlem og laste opp videoer og sånt, som på youtube. hvilke hjemmesideprogram kan jeg bruke til dette, og hvordan får jeg ordna sån at jeg kan redigere sida avogtil, og få til at andre kan flagge, svare og kommentere andres videoer og sån som på youtube? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg er ikke 100% sikker, men jeg TROR ikke du finner et hjemmesideprogram som har de egenskapene du er ute etter. Det skal veldig mye til, både fra deg som administrator og utvikler, og fra serveren som skal ta imot de besøkende på siden din. ... hva med å lære seg litt grunnleggende hjemmesidekunnskaper først? Hardware.no hjemmeside-guide Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Vell du kan jo bruke php-motion, som er en youtube clone... men mye fikserier for den pluss at den er mye mer avansert enn det du er ute etter... lær deg php mysql så kan du sette opp din egen side... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå