Leomax Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Noen som har erfaring med bruk av CF minnebrikke som lagringsmedier? Har en CF brikke på 16 GB som jeg tenkte bruke som hardisk og en slik PCI kontroller enhet for CF brikke med Boot funkjon, men får ikke til å starte XP med den. Instalasjonsprogramet på CDen jobber som normalt men etter at instalasjonsfilene er kopiert starter den pånytt og vil kjøre instaslasjonsveiviser igjen. Noen forslag til videre gjennomføring? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Sett deg ned og se igjennom boot sekvensen i bios. Det kan jo være en liten bagatell der (som f.ex at maskinen KUN booter opp på cd) Lenke til kommentar
Leomax Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Boot sekvensen er. Boot 1 = minnebrikken. Boot 2 = CD hvis det ikke finnes andre sekvens innstilninger. Jeg har denne enheten http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=121280 Det står at den støtter CF type I/II. 16 GB jeg har er type III men jeg har også en 4 GB type II som jeg heller ikke får fungerer. Endret 13. august 2008 av Leomax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå