tommis Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Noen som har opplevd dette? Jeg har et colorcase air silver, i dette kabinettet er det en 80x80mm vifte bak og en 120x120mm foran. Det er en 10 trinns vifteregulering i kabinettet. Problemet oppstår i de 5-7 første trinnene der det oppstår rar lyd i viftene. Skrur jeg opp turtallet så forsvinner lyden. Skrur jeg av viftene forsvinner lyden(seff). Derfor må lyden komme fra viftene, men hva skyldes lyden? Tror ikke det er vibrasjoner siden viftene er godt festet. Har jeg fått et par vifter av dårlig kvalitet, eller? Takker for alle dvar Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg vet hva du mener, har den lyden på mine vifter også hvis jeg kjører dem helt på grensen av hvor sakte de kan gå. Vet ikke hva det kommer av. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg får en usedlavlig lav lyd på min 120 vifte. når den går på 5v! men det er bare av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå