Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Stud 100-spray mot for tidlig utløsning


Gjest Guest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_anonym_*

Jeg sliter ekstremt med tidlig utløsning, kan komme sekunder etter at jeg har "entret" jenta. Noe som naturlig nok er svært frustrerende. Har via nettforum for andre som sliter med samme problem at det i USA finnes en spray som heter Stud 100 som virker bedøvende og som derfor gir lengre utholdenhet. Er det noen som vet om den er å få kjøpt i norge? Noen som sliter med samme problem som meg og som har tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tidlig sædavgang er noe som har vært tatt opp på forumet mange ganger (etter hva jeg har sett av gamle tråder). Tips kan jo være vanlige kondomer for å dempe følelsen litt, kondomer med bedøvende effekt, diverse kremer o.l. (som du selv nevner). Et tips som går igjen er å ta seg en runk før man skal ha sex. Dette gjør i mange tilfeller at man holder mye lenger. Det er også mange som snakker om å trene seg opp til å "holde igjen", men dette vet jeg ikke noe mer om. Er også viktig å ta seg god tid. Stress kan føre til at man kommer tidlig.

Lenke til kommentar

Skal prøve det, men jeg tviler på det fungerer. går på antidepressiva, ikke mot dette, men det skal jo fungere - og det er fortsatt omtrent like gale som det var.... :(

 

jeg er 27 og har hatt mange partnere, så jeg tviler på at det har med erfaring å gjøre. men man blir ikke akkurat mer selvsikker av at det skjer hver gang...

Lenke til kommentar

Øving gjør mester, egentlig. Ikke bli flau, la dama vite at du sliter med det, men at dere gjerne kan prøve mange ganger.

Det har hun sikkert ingenting imot hvis hu har litt i toppetasjen. Kanskje ikke så lett hvis det er snakk om one-night stands, såklart. Men har dere fast følge bør dere prate om det, og si at du trenger trening så bare spre beina, kvinne!

 

Det går vel for lang tid mellom hver gang du får deg noe? Da blir det kjapt for mye når det endelig er din tur..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
F.eks Durex Performa, er kondomer som skal hjelpe deg å holde ut lenger... :)

 

Det blir selvfølgelig mindre digg for den som bruker det (det er jo hele poenget), men hvis dette er noe man sliter veldig med så er det nok verdt det.

Det er vel noe av poenget :p Har hørt fra folk som har slitt med dette, og testet performa, og de har skrytt veldig, og sagt at det har blitt mye bedre. Siden de holder ut lenger, så blir man mer tent, og likevel bedre orgasme

 

Det går vel for lang tid mellom hver gang du får deg noe? Da blir det kjapt for mye når det endelig er din tur..

 

Ja, det er veldig viktig å ha sex regelmessig hvis man sliter med sånt noe.

"Viktig med regelmessig sex", høres ut som om vi snakker om trening, sunt kosthold eller noe annet "ukoselig" :p

Lenke til kommentar
Jeg tror man varer mye lengre om man er 100% komfortabel med situasjonen, man har kjente omgivelser og er blottet for prestasjonsangst. Det har iallefall veldig mye å si for meg.

Agree/disagree?

 

Kjente omgivelser hjelper definitivt. Stress er ikke akkurat et pluss. Det hjelper heller ikke så mye at man føler at man må vise at man duger. Fast forhold er det beste for de som sliter med dette.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Guest_mann_*
Jeg sliter ekstremt med tidlig utløsning, kan komme sekunder etter at jeg har "entret" jenta. Noe som naturlig nok er svært frustrerende. Har via nettforum for andre som sliter med samme problem at det i USA finnes en spray som heter Stud 100 som virker bedøvende og som derfor gir lengre utholdenhet. Er det noen som vet om den er å få kjøpt i norge? Noen som sliter med samme problem som meg og som har tips?

 

Jeg bruker denne sprayen hele tiden, funker veldig bra for meg, kjøper den på en engelsk side, koster ikke stort heller, forandret mitt sexliv i alle fall:)

søk på: effective care Stud100 export only

 

http://www.effectivecare.com/acatalog/EFFE...t_only_159.html

Lenke til kommentar

altså, jeg kan forstå at dette virker som et problem. Men på en måte som et luksus problem.

 

Det jeg mener er at, etetr du har kommet så kan du f.eks. begynne å fingre dama til du er klar igjen. Takler du spermet så går vel dette bra.

 

Hvis det er one-night-stands og dama begynner å lure på hva som skjer så er det bare å si noe som: "fant ut at du fortjente mer oppmerksomhet" eller noe i den duren. Ler dama så er det bra, og du er tilbake igjen på salen etter par min.

 

Bedre å gjøre noe ala det, enn å spray masse tull på junior.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

problemet mitt er jo at jeg kommer med en gang jeg er inni jenta, og ingenting funker. jeg har prøvvd alle teknikker på nettet. kan man få stud100-sprayen til norge eller blir den stoppet i tollen? jeg takker for alle svarene jeg har fått forresten. er det noen som har det som meg? føler jeg er helt alene om dette.....

Lenke til kommentar
problemet mitt er jo at jeg kommer med en gang jeg er inni jenta, og ingenting funker. jeg har prøvvd alle teknikker på nettet. kan man få stud100-sprayen til norge eller blir den stoppet i tollen? jeg takker for alle svarene jeg har fått forresten. er det noen som har det som meg? føler jeg er helt alene om dette.....

 

Prøv å bestill, vil ikke tro den ikke kommer igjennom tollen.

 

Du er nok ikke alene om det. Er flere nok flere der ute som sliter med det vil jeg tro.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...