Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermoppløsnings problemer og lydproblemer

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg ny pc, og alt er greit med den :)

Her er problmet mitt. Jeg kjører 75mHZ på skjermen, og alt virker helt greit. Når jeg går inn på wow (kunne vel vært andre spill også, men nå spiller jeg forøvrig kun det) velger jeg window mode, alt funker helt fint, 75 FPS og alt er helt konge. Plutselig ser jeg at windowmoden ikke er helt "maximized" hvis dere skjønner. Jeg ser liksom litt av skrivebordet mens jeg spiller. Raskt maximizer jeg spillet (fyller hele skjermen slik at jeg ikke kan se skrivebordet; fortsatt i window mode) NB: Dette er ikke et problem når jeg fjerner window mode. Dere tenker sikkert at jeg bare må slutte å spille window mode, men da hadde jeg latt vær å skrive dette. En annen ting som også forundrer meg litt er at når jeg fant et bilde på internett som jeg ønsket å ha som bakgrunn så når jeg valgte dette, ble det strukket på en måte. På thumbnailen (den lille boksen som viser hvordan det ser ut så det helt perfekt ut) Når jeg trykker sett bakgrunn blir det helt feil, hodet til katten (som er min bakgrunn) stikker over skjermen på en måte, akkurat som den ble strukket, selvom jeg ikke valgte dette alternativet.

Jeg har også et annet problem, dette er forøvrig hovedproblemet mitt. Ca vært 11 sec så kommer det en typisk "update" lyd, eller den lyden når du klikker på en link. Det er veldig irriterende.

Jeg vet jeg suger til å forklare, håper noen her forstår hva jeg mener.

mvh elmundox

Dette er pc'en min

Asus P5E WS PRO, X38, Socket-775, DDR2,

ATX, GbLAN, Firewire, 2xPCI-Ex(2.0)x16

Corsair Value S. PC5300 DDR2 4096MB

Kit w/two matched Value Select 2048MB

Intel Core™2 Quad Q9450 2.66GHz Socket

LGA775, 1333MHz, 12MB, BOXED w/fan

Corsair Powersupply 650W Black, ATX/EPS,

120mm Fan, 8xSATA, SLI

XFX GeForce 9800GTX 720M 512MB XT GDDR3

PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 720MHz

Western Digital Caviar GP 1TB SATA2

16MB 7200RPM

Logitech Deluxe 250 Keyboard OEM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...