bas-se Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei, skal kjøpe ny tv. Det skal være en 32". Pris skal være rundt 5000. Har ikke peiling på dette i det hele tatt, så fint hvis folk kan komme med tips til hva jeg skal se etter, evuentuelt komme med forslag til kjøp. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Hva skal TV'en brukes til? Spill? DVD? digtal eller analog tv? 32" er noe av det du finner best utvalg på, så her er det mange alternativer. Er i litt samme situasjon som deg, bla forselått denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=349373 Endret 12. august 2008 av Heavenly Lenke til kommentar
bas-se Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Kommer til å brukes til spill, film og vanlig kabel tv. Så litt på den samsungen, lekkert design hadde den. Fin pris. Er den og anbefale? Lenke til kommentar
bas-se Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Har nå sett litt, og kommet frem til fire alternativer: LG 32" LCD Tv Sony 32" LCD Tv Philips 32" LCD Tv Samsung 32" LCD Tv Da er spørsmålet hvilken jeg skal velge. Synes Samsungen er litt stilig. Er det noen som har noen mening om hvilken tv jeg skal velge? Endret 13. august 2008 av Elskerpenger Lenke til kommentar
wannabegamer Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hadde jeg vært det hadde jeg tittet litt på hva som selges av nye brukte LCD-TVer på nettet. Selv er jeg svak for samsung. Har nå sett litt, og kommet frem til fire alternativer: LG 32" LCD Tv Sony 32" LCD Tv Philips 32" LCD Tv Samsung 32" LCD Tv Da er spørsmålet hvilken jeg skal velge. Synes Samsungen er litt stilig. Er det noen som har noen mening om hvilken tv jeg skal velge? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvis du ikke bryr deg om tv'n skal være HD Ready eller Full HD så ville jeg nok godt for 32LG3000. Det er den som har best specs. Eneste som er dumt er at den ikke har dvi tilgang bak. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvis du ikke bryr deg om tv'n skal være HD Ready eller Full HD så ville jeg nok godt for 32LG3000. Det er den som har best specs. Eneste som er dumt er at den ikke har dvi tilgang bak. man kan vel bruke en Dvi -> HDMI som en "nødløsning" ? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har Samsung 32" med 2 HDMI slots bak. Jeg er utrolig fornøyd Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvis du ikke bryr deg om tv'n skal være HD Ready eller Full HD så ville jeg nok godt for 32LG3000. Det er den som har best specs. Eneste som er dumt er at den ikke har dvi tilgang bak. man kan vel bruke en Dvi -> HDMI som en "nødløsning" ? Skal være fullt mulig det Når jeg tenker meg om så er jo det i utgangspunktet det beste. Eller, bortsett fra HDMI -> HDMI Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg søker akkurat det samme som trådstarter, dvs flat tv til dvd, kabel-tv for MAX 5000. Har sett på Finn.no og det ser ut som om mange selges for overpris. Uansett, er interessert i tips dersom noen har. Har også kikket i kjøpegaiden, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå