Xtra Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ser på digitalt kompaktkamera og da har jeg sett på de overnevnte Ixusene og Fujifilm Finepix F47d. Hvis jeg skal gå for Ixusene er det verdt mellomlegget å gå fra Ixus 70 til 80/85? Hva sier dere? Skal jeg skrote Ixusene og heller gå for F47d? Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Lurer på det samme ettersom jeg skal kjøpe kamera til damen. Ser ut til at jeg velger 80'en, den ser ok ut både pris- og kvalitetsmessig.... Lenke til kommentar
Dusk Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ixus 75 fremfor 80,85. hopp over de og eventuelt gå for 90. Men hvis dere skal opp et hakk så er det klart at F47 fd hvis dere kan skaffe det kamra så er det noe av det bedre. fd60 er også en godt alternativt under 2000 kr klassen. Selv har jeg 31 fd. Gleder meg til det nye fuji kamra neste år. De lover at de skal lage et bedre kamra en 31 noe de ikke har klart enda. Truls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå