Steamy Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei jeg lurte på om det er mulighet for å bruke Playstation3 eye camera som et web camera og en mic til pc? vil det fungere uten problemer? takk for alle svar:) Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Nope, det fungerer ikke. Det ble laget drivere slik at EyeToy kunne brukes som webcam, men PSEye har vist en type oppbygning som har ført til at de ikke har klart å lage drivere til det. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 syns jeg har hørt no om at man kan bruke vanlig web cam til ps3 er det riktig? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Det tror eg ikke går. Endret 13. august 2008 av Stian-xD Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Mitt Logitech-cam ville i alle fall ikke funke Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 jeg bruker da PSeye til webcam på pcen... brodern som fiksa det for meg... men visst dere sier det ikke går ann så gjør det vel ikke det Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 jeg bruker da PSeye til webcam på pcen... brodern som fiksa det for meg... men visst dere sier det ikke går ann så gjør det vel ikke det PSEye eller EyeToy? Hørte det var noen som hadde fått til å bruke PSEye i Skype nå, men med msn fungerer det vistnok ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå