Karlson Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei, Jeg og min mor har snakket om å kjøpe en Tello Emporio Life til min bestefar, ettersom han nå lever på en gammel nokiamobil med dårlige taster og dårlig skjerm. Han kunne derfor trenge en mobil han klarer å lese skriften på, og ikke minst bruke skikkelig. Etter å ha lest Amobils test og brukeranmeldelsene har jeg sett at de sier forskjellige ting, så jeg har et par spørsmål som jeg håper noen her kan svare på: Kan mobilen bruke AA/AAA batterier? Dette hadde vært veldig nyttig, ettersom at bestefaren min ofte drar for seg selv til en litt avsidesliggende hytte, og derfor er avhengig av at mobilen har batteri. Da kan han alltid ha noen liggende hvis han skal gå tom/glemme lader osv. Er det noen store downsides med telefonen, som gjør at vi burde se på en annen telefon? Og; vil dere anbefale at vi kjøper en Doro-telefon i stedet? Han vil bruket telefonen til SMS og ringing, men vil nok også få bruk for lommelykten o.l. på Tello'en. Håper noen har svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå