Gå til innhold

Sony Ericsson - Software Update


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke helt jeg, den sier batteriet skal være fullt, at jeg skal slå av, ta ut sette inn batteri og holde inne C Knapp mens jeg setter inn USB. Ingenting skjer! Absolutt ingenting... Så da antok jeg at kanskje jeg skulle ha tlf på igjenn mens jeg gjorde det selvom det ikke står noe om at den skal være påskrudd. Men det skjer ingenting da heller.. hva er det jeg gjør feil? Har en Sony Ericsson W850i.

 

Prøvde å se på youtube om det var en video om en som gjør dette men det var det ikke, og jeg følger hvert steg 100%, eneste er at etter jeg har tatt ut tlf av lader kan den ligge på 98-99% Har dette noe å si? Skal prøve å ha den på 100% nå... får håpe det går... For det er vel ikke kabelen det står på? Den virker fint til filoverføring så.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oki, nei leser bare fra den update tingen jeg... Men får tukle litt med det :)

 

Edit. Hmm prøvde innstallere PC suit... Vil ikke finne driver til tlf... og er ikke lett og finne en driver jeg kan innstalere heller... for noe piss!

Endret av Jimmarn
Lenke til kommentar
som sagt så er SE elendige på å lage software til data som er ment til å fungere sammen med produktene sine... de har fokusert for mye på design kontra brukervennlighet og funksjonalitet. Akkurat på denne tingen kunne SE ha lært mye an nokia.

 

Du snakker som du har vett. Og Nokia sin oppdatering skulle liksom være en mal å strekke seg etter? Nokia har gjennom tidene hatt så mange bugs i sine pc-baserte tjenester at de nærmest har vært ubrukelige...

 

SE sin updateservice har fungert tilnærmet smertefritt hos meg hver gang jeg har brukt det. De hadde problemer da Vista kom, men meg bekjent så er det få eller ingen problemer nå. Nokia måtte vel stoppe sin tjeneste da de ikke klarte å få den til å fungere med Vista.

 

Laster du ned siste versjon fra Se sine sider, så skal alt fungere slik det skal. Dette forutsetter selvfølgelig at du har en oppdatert versjon av Vista, eller XP på din pc.

Lenke til kommentar
Du snakker som du har vett. Og Nokia sin oppdatering skulle liksom være en mal å strekke seg etter? Nokia har gjennom tidene hatt så mange bugs i sine pc-baserte tjenester at de nærmest har vært ubrukelige...

 

SE sin updateservice har fungert tilnærmet smertefritt hos meg hver gang jeg har brukt det. De hadde problemer da Vista kom, men meg bekjent så er det få eller ingen problemer nå. Nokia måtte vel stoppe sin tjeneste da de ikke klarte å få den til å fungere med Vista.

 

Laster du ned siste versjon fra Se sine sider, så skal alt fungere slik det skal. Dette forutsetter selvfølgelig at du har en oppdatert versjon av Vista, eller XP på din pc.

Kjenner ikke igjen dette med problemer fra Nokia og deres pc-baserte tjenester. Har hatt to Nokia-tlf. siste to år, og ingen problemer. Pc-suite og programmer fra nettet har fungert uten problemer.

Lenke til kommentar
Du snakker som du har vett. Og Nokia sin oppdatering skulle liksom være en mal å strekke seg etter? Nokia har gjennom tidene hatt så mange bugs i sine pc-baserte tjenester at de nærmest har vært ubrukelige...

 

SE sin updateservice har fungert tilnærmet smertefritt hos meg hver gang jeg har brukt det. De hadde problemer da Vista kom, men meg bekjent så er det få eller ingen problemer nå. Nokia måtte vel stoppe sin tjeneste da de ikke klarte å få den til å fungere med Vista.

 

Laster du ned siste versjon fra Se sine sider, så skal alt fungere slik det skal. Dette forutsetter selvfølgelig at du har en oppdatert versjon av Vista, eller XP på din pc.

Kjenner ikke igjen dette med problemer fra Nokia og deres pc-baserte tjenester. Har hatt to Nokia-tlf. siste to år, og ingen problemer. Pc-suite og programmer fra nettet har fungert uten problemer.

 

http://www.amobil.no/artikler/nokia_fjerne...a-stotten/51588

Lenke til kommentar

Jeg har Vista og pc'n finner ikke driver til min w850i... dvs pc-suite klarer ikke finne det. Så er det noen her som vet hvor jeg kan få lastet ned og innstallert manuelt? For jeg vil gjerne få det til å virke snart... Hvis ikke må jeg nesten bare gjøre det hos noen andre...

 

Edit, fått fikset det nå. Det var USB kabel som var defekt.

Endret av Jimmarn
Lenke til kommentar

Det du kan gjøre om du sliter med å få Sony Ericsson Update Service til å fungere, er å laste ned driveren for DFU-modus til din telefon fra følgende link: DavinciTeam

 

Står at de ikke skal støtte Vista, men har klart å få det til på min maskin.

 

Får du beskjed om at det er funnet noen ny maskinvare når du holder inn C-tasten?

 

Prøv eventuelt å sett inn kabelen i en annen port ...

Endret av NoKeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...