Gå til innhold

BK: Fjell og meanderelv i Jotunheimen


si

Anbefalte innlegg

Jeg bada i den, og kan bekrefte at den fråda litt.

Herregud. Noen vil seg selv vondt. Grøss.

 

Og neida, jeg satt ikke på spiterstulen og drakk pils hele uka, jeg rusla rundt i fjellheimen med kompisene og en lavvo. Favorittstedet var nok der vi campa under veobreen, vi tok vinterveien fra glittertind og ned til spiterstulen.

Også jeg som så for meg at du svima rundt på Spiterstulen med kameraet på schnei...

 

Fine plasser alt dette. Men lavvo høres tungt ut å drasse på.

Grunnen til at jeg på den digitale siden foreløpig kun har kompakt, er at SLR i tillegg til full oppakning rett og slett blir i meste laget å bære på.

 

Det med å overføre synsinntrykket av majestetisk landskap til film/sensor, er et problem som absolutt høres kjent ut. Men det er bare å fyre løs, noen ganger fungerer det, andre ganger ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud. Noen vil seg selv vondt. Grøss.

Hadde ikke dusja på ei ukes tid, så det var på tide med litt vann på kroppen...

 

Men lavvo høres tungt ut å drasse på(...)SLR i tillegg til full oppakning rett og slett blir i meste laget å bære på.

Hva har man mannfolk til? ;) Men enig, det er greit med et kompaktkamera i fjeller, på tur, på fest osv. Både fordi det er stress å dra på stort utstyr og fordi man hele tiden må være redd for tingene. Men det er greit å ha begge deler. Hvis du ikke vil investere i et dSRL kan jeg anbefale å få deg kjæreste som har et. Det er billigere, og er du heldig kan kjæresten brukes til andre ting også.

Lenke til kommentar

Nå har jeg flettet flere dobbelposter. Les retningslinjene hvis du er usikker på reglene. :)

En Bump er når en person svarer på sin egen eller andres tråd kun med intensjon å få oppmerksomhet til tråden, gjerne ved å få den høyere opp i oversikten over tråder i en kategori. Ofte skriver man kun *bump* og ingenting mer. Bumping på forumet begrenses til maksimum to ganger og med minst 24 timers mellomrom.

 

Å komme med ny og/eller relevant informasjon i en tråd kan også anses som bumping, men er ikke ulovlig.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner tas på PM.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...